آفتاب

توهین جنجالی نماینده اصولگرا به خبرنگار پارلمانی: به توچه که درباره وام ودیعه مسکن سوال می پرسی؟



تسنیم نوشت: عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مواجهه با پرسشی در خصوص دریافت وام ودیعه مسکن نمایندگان مجلس، گفت: غلط کرده‌اند که گفته‌اند چنین موضوعی را بپرسید.

مجلس شورای اسلامی در دوره‌های مختلف مبلغی را به عنوان ودیعه مسکن در اختیار نمایندگان قرار می‌دهد. این مبلغ در دوره فعلی ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

برخی خبرنگاران خبرگزاری تسنیم برای پیگیری همین مسئله، بدون القای هیچ پیش‌فرض و چالشی، با برخی نماینده‌های تهران این سوال را مطرح کردند که ۱- آیا شما ۲۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن مجلس را گرفتید یا نه؟ ۲- اگر گرفتید، یعنی در تهران خانه نداشتید؟

در موردی بسیار عجیب، آقای عبدالحسین روح‌الامینی نماینده تهران در مواجهه با پرسش خبرنگار پارلمانی این خبرگزاری که این سوال را پرسیده، اولاً گفته است که «به تو چه؟» و سپس در پاسخ به اصرار خبرنگار تسنیم که بالاخره این مسئله‌ای است که مردم حق دارند بدانند، گفته است: در تسنیم غلط کرده‌اند که گفته‌اند چنین موضوعی را بپرسید!

این درحالی است که اگر در ظاهر از آقای روح‌الامینی بپرسید شما موافق شفافیت هستید یا خیر؟ به احتمال زیاد برای مواجه نشدن با انتقاد عمومی تأکید خواهد کرد که بنده ۱۰۰ درصد موافق شفافیت هستم! اما وقتی با کوچکترین پرسشی درباره مبلغ دریافتی مواجه می‌شود به این نتیجه می‌رسد که غلط کرده‌اند این سوال را از او می‌پرسند، چرا که امثال او باید آسوده باشند که کسی از اعمال و رفتارشان چیزی نمی‌پرسد.



وبگردی