آفتاب

خونی که رنگین تر از مردم عادی است



به گزارش خبرنگار سلامت پایگاه خبری آفتاب امروز رئیس جمهور جهت دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت صمت به صحن مجلس نیامد.

گفته  می شود روحانی به خاطر ویروس کرونا حاظر به حضور در مجلس شورای اسلامی نشد که علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان با اعتراض به حسن روحانی گفت: متوجه شدیم ستاد ملی کرونا توصیه کردند که رییس جمهور در جلسه رأی اعتماد وزیر پیشنهادی صمت حاضر نشوند. آقای رییس جمهور پس چطور شما می‌گویید که یک میلیون نفر در کنکور شرکت کنند، آیا خون شما از آنها رنگین‌تر است؟ این تبعیض است.

 همچنین محمد باقر قالیباف رئیس مجلس درباره غیبت رئیس جمهور در تایید تذکر سلیمی بیان کرد: چند روز قبل نامه دفتر ریاست جمهور به من ارسال شده بود که رییس جمهور از ستاد مبارزه با کرونا برای حضور در مجلس استعلام کرده و آن‌ها از جهت کرونایی، حضور ایشان را به مصلحت ندیده بودند.

حا باید از رئیس محترم جمهور این سوال را کرد با توجه به احتیاط جنابعالی چگونه برای مردم نسخه می پیچید و آنها را در معرض بیماری کرونا قرار می دهید.

یادآوری می شود ستاد بیماری کرونا آمار فوتی های بیست و چهار ساعت گذشته را 188 نفر اعلام کرد در صورتی که بسیاری از کشورها با کنترل دقیق توانستند میزان کشته های این ویروس را کاهش دهند اما در کشور ما این روند دوباره از تعداد دو رقمی به سه رقمی رسید.





وبگردی