آفتاب

یادگیری طراحی سایت بدون نیاز به کد نویسی + نحوه کسب درآمد



شاید جالب باشد بدانید که یادگیری چگونگی طراحی سایت، مانند یادگیری زبان انگلیسی، تبدیل به یکی از ضروریات در زندگی همه مردم خواهد شد و اگر هنر فعالیت در دنیای دیجیتال را نداشته باشیم، دیر یا زود محکوم به شکست خواهیم بود.

امروزه طراحی سایت به یکی از پر درآمدترین مشاغل در ایران و جهان تبدیل شده است، چرا که روز به روز کسب و کارهای سنتی بیشتری به دنیای دیجیتال می‌پیوندند. همچنین بحران ویروس کرونا با تمام بدی‌هایش، باعث شد تا گرایش مردم به سمت خرید اینترنتی بسیار بیشتر از قبل شود و این نشان از آینده درخشان کسب و کارهای اینترنتی است.
شاید جالب باشد بدانید که یادگیری چگونگی طراحی سایت، مانند یادگیری زبان انگلیسی، تبدیل به یکی از ضروریات در زندگی همه مردم خواهد شد و اگر هنر فعالیت در دنیای دیجیتال را نداشته باشیم، دیر یا زود محکوم به شکست خواهیم بود. با توجه به تمام تفاسیر موجود با یادگیری طراحی سایت، حتی می‌توانید از میان دوستان و آشنایان خود پروژه‌های طراحی سایت را پذیرفته و به کسب درآمد بپردازید.

آیا طراحی سایت نیاز به دانش برنامه نویسی دارد؟

 
پاسخ هم بله و هم خیر است. در طراحی سایت‌های اختصاصی که کاربردهای ویژه‌ای دارند نیاز است تا سیستم بصورت کامل کد نویسی شود. اما برای راه اندازی سایت‌های محتوا محور و فروشگاه‌های اینترنتی می‌توان از سیستم مدیریت محتوای رایگان وردپرس (WordPress) استفاده نمود. در حقیقت با وردپرس به راحتی می‌توانید هر ایده مرتبط با فروشگاه اینترنتی، سایت‌های آموزشی، سایت‌های خبری و سایر سایت‌های محتوا محور را پیاده سازی نمایید و میلیون‌ها تومان در هزینه طراحی سایت خود صرفه جویی کنید. همچنین می‌توانید CMS وردپرس را بصورت رایگان از آدرس fa.wordpress.org دانلود نمایید.

چگونه با یادگیری وردپرس کسب درآمد کنیم؟

 
همین الان به سایت جابینجا (یکی از سایت‌های بزرگ ایران در زمینه کاریابی) مراجعه کنید و در قسمت جستجو «وردپرس» را جستجو نمایید، سپس چند لحظه صبر کنید تا با موقعیت‌های شغلی فراوان در زمینه وردپرس مواجه شوید! وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در جهان است که 35% کل سایت‌های جهان از آن استفاده می‌کنند. این رقم بسیار قابل توجه است و به همین دلیل نیز موقعیت‌های شغلی وردپرسی بصورت فراوان یافت می‌شود و شما به دو روش زیر می‌توانید با یادگیری وردپرس کسب درآمد کنید.
•    دریافت پروژه: برای دریافت پروژه‌های وردپرسی کافی است پس از یادگیری وردپرس چند نمونه سایت برای خودتان با وردپرس طراحی کنید و آن‌ها را بعنوان نمونه کار به کارفرمایان ارائه دهید تا پیشنهاد همکاری شما را قبول نمایند. اکنون شاید این سوال پیش بیاید که چگونه کارفرمایان را پیدا کنیم. دو راه وجود دارد، اگر دوره وردپرس را در سایت آموزشی میهن لرن گذرانده باشید، کارفرمایان توسط این سایت به شما ارجاع داده می‌شوند و روش دوم نیز به این شکل است که خودتان مستقیما به سایت پونیشا و یا انجام میدم مراجعه کنید و تقاضای خود را به کارفرمایان ارائه دهید. در هر صورت دریافت پروژه‌های وردپرسی به راحتی امکان پذیر است.
•    استخدام در شرکت‌ها بعنوان متخصص وردپرس: همانگونه که پیشتر گفتیم، با مراجعه به سایت جابینجا و جستجوی عبارت وردپرس می‌توانید موقعیت‌های شغلی بسیاری در شرکت‌های معتبر بعنوان متخصص و یا کارشناس پشتیبانی وردپرس بیابید.

چگونه وردپرس را یاد بگیریم؟

 
برای یادگیری وردپرس پیشنهاد می‌شود دوره جامع نخبگان وردپرس را در سایت آموزشی میهن لرن به آدرس www.mihanlearn.net/product/wordpress-tutorial  مشاهده کنید. این دوره به آموزش وردپرس، سئو وردپرس، امنیت وردپرس و بازاریابی محتوا در یک دوره پرداخته است و بعنوان یک مبتدی که در نقطه صفر مطلق قرار دارید با مشاهده این دوره قادر خواهید بود تا بصورت حرفه‌ای به طراحی سایت‌ها بدون نیاز به کد نویسی بپردازید. توضیحات لازم در خصوص دوره نخبگان وردپرس در لینک بالا آمده است.





وبگردی