آفتاب

اعتراف جالب احسان علیخانی در «عصر جدید»



باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: سومین قسمت از دور دوم مسابقه «عصرجدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت. قسمت سوم به دو قسمت با دو اجرا تقسیم شده که به همراه آیتم‌هایی ویژه قرار است در دو شب پخش شود.

در این قسمت که پس از پروتکل‌های جدید وزارت بهداشت و دستورالعمل‌های تازه ستاد ملی مبارزه با کرونا ضبط شده بود، همه تماشاگران و عوامل عصر جدید با ماسک وارد استودیو شدند.

احسان علیخانی و داوران عصر جدید نیز با ماسک‌های متفاوت و خاص خود حضور پیدا کردند. البته برای شروع برنامه علیخانی گفت: یکی از شرکت کنندگان عصر جدید به دلیل مثبت بودن تست کرونایی که در پشت صحنه پیش از ورود به استودیوی برنامه از شرکت‌کنندگان گرفته شد، از گردونه رقابت کنار گذاشته شد و در قسمت سوم از دور دوم، تنها چهار اجرا روی صحنه خواهیم داشت.

عموفخرالدین، نخستین اجرای قسمت سوم از دور دوم عصرجدید را روی صحنه آورد و توانست با تیراندازی‌های دقیق و سرگرم‌کننده، چهار رای مثبت را دریافت کند. این شرکت کننده از آریا عظیمی‌نژاد خواست تا روی صحنه قرار بگیرد، اما عظیمی نژاد قبول نکرد و امین حیایی به جای او روی صحنه رفت.
مهدی جعفری، نوجوان ۱۲ ساله، اجرایی به یاد همه پدربزرگ‌ها روی صحنه داشت که برخلاف اجرای قبل خود ضعیف بود. آریا عظیمی‌نژاد برای اجرای قبل او در همان ثانیه‌های ابتدایی چراغ سفید روشن کرد، اما اینبار به او رای منفی داد، گفت: اجرای قبلی تو خیلی خوب و درخشان بود و به نظر من این قطعه به خوبی از آب و گل در نیامد. انتظارم از تو خیلی زیاد بود نمی‌دانم چه شد.
 
اما یکی از جالب‌ترین بخش‌های این قسمت توضیحات این شرکت‌کننده درباره نحوه تمرینش برای اجرا بود؛ مهدی در اتاقش به جای علیخانی و داوران عصر جدید، اشیایی را قرار داده بود تا این گونه فضاسازی لازم برای اجرای خود را ایجاد کند.
 
علیخانی درباره صندلی معروف که روی صحنه بود، گفت: در ایام بچگی فکر می‌کردیم این صندلی برای پولدارهاست، اما یک کار درخشانی سریال سازان ما در این چند دهه انجام دادند این بود که در تمام سریال‌ها باید قاچاقچی‌ها روی این صندلی می‌نشستند و دستور قتل یا حمل مخدر را می‌دادند و هیچ وقت شخصیت خوبی روی آن نمی‌نشست.




وبگردی