آفتاب

ادامه جنجال ویدئوی منتشره از رئیس بیمارستان گاندی



ویدئوی درخواست بغض‌آلود رئیس یکی از لاکچری‌ترین و گرانترین بیمارستان‌های تهران از معاون اول رئیسی واکنش‌های منفی زیادی را در شبکه‌های اجتماعی در پی داشته است که در ادامه این مطلب می‌خوانید.

رئیس بیمارستان گاندی که پنج شنبه هفته گذشته دچار حریق شد در پیامی تصویری خطاب به معاون اول رئیسی درخواست کرد برای رسیدگی به وضعیت بحرانی 700 پرسنل بیمارستان که 200 تن از آنها پزشک هستند جلسه اضطراری برگزار کند


نماینده پرسنل این بیمارستان با اشاره به تماس تلفنی مخبر و حضور نماینده دادستان درمحل حادثه به مشکلات معیشتی کارکنان در ماه‌های پایانی سال و تعطیلی بیمارستان اشاره کرد واعلام کرد به تنهایی از پس حل این مشکلات برنمی آید و دستگاه‌های مسئول همان طور که به سرپا شدن پلاسکو کمک کرده‌اند ازآنها نیز حمایت کنند.

دلیل آتش سوزی این بیمارستان هنوز مشخص نیست اما مسئولان شهرداری اعلام کرده اند این بیمارستان 3 اخطار ایمنی دریافت کرده است.

همزمان با انتشار این ویدئو، کاربران فضای مجازی گفتند: مسئولان بیمارستان گاندی که به یکی از مراکز زایمان فوق لاکچری در تهران معروف شده بود چرا ریالی از مبالغ سنگینی که برای هر زایمان دریافت می‌کردند را خرج ایمنی ساختمان نکرده‌اند.

چند نمونه از اظهارنظر کاربران درباره این پیام ویدئویی را بخوانید:

* آرامه اعتمادی، روزنامه نگار هم با کنایه سنگین به این ویدئو نوشت که نزدیک به ۲۰ بار لحظه‌ای که آقای پشت سری دستش رو روی شونه‌ی رئیس بیمارستان گذاشت رو نگاه کردم یکی از تاثیرگذارترین لحظات در سینمای کل جهان بود!!!!

* مازیار خسروی، روزنامه نگار:  برخی کارفرمایان ایرانی در حرص و آز و هم‌زمان مظلوم‌نمایی، سرآمد جهانیان‌اند؛ صاحب «هتل بیمارستان» اشرافی، سال‌های سال سود کلان نصیب سهام‌داران کرده، به هشدارهای ایمنی توجه نکرده، برای فرار از پرداخت حق و حقوق کارگر ایرانی، هرجا که توانسته مهاجر افغانی استخدام کرده، جان ده‌ها نفر را به خطر انداخته و حالا جلوی دوربین بغض می‌کند تا دولت، ضرر و زیان‌اش را از جیب ملت جبران کند. مگر ما در سود تو‌ سهیم بودیم که حالا انتظار داری شریک ضرر و زیان‌ات باشیم؟! من یکی راضی نیستم ریالی از خزانه/وام‌های دولتی به این جماعت ریاکارِ سودجو پرداخت بشود.

* احسان سلطانی، روزنامه‌نگار: بیمارستان کاملا خصوصی بوده. سال‌ها به توصیه ایمنی آتشنشانی توجه نکرده و سال‌ها سود به جیب خودش و سهامدارانش زدهو چرا وقتی ملت در سود یک شرکت، بانک، بیمارستان یا نهاد خصوصی شریک نیستند باید در ضررش شریک باشند؟ سال‌ها سود کردی، یک‌بار هم پاسخگو و مسئولیت‌پذیر باش و ضرر بده.

* مریم مهتدی، فعال مجازی هم با کنایه این سوال را با کنایه مطرح کرده است: نقش اون سه نفر چیه اون پشت دقیقا؟

* محمدرضا نوروزی، روزنامه‌نگار: در شرایط معقول شما الان جای این نمایش مشمئز‌کننده‌ و لودگی بی‌حسابتان باید مشغول پر کردن فرم‌های دادرسی و صحبت با وکلایتان برای ودیعه‌سپاری می‌‌بودید و الان وکلایتان باید در به در به دنبال جلب رضایت شکات(بیماران بستری) می‌بودند تا بلکه حسابتان کمی سبک شود. اگر شرایط معقول بود.

* امید محدث، روزنامه‌نگار: کاش نماینده مدعی العموم به دلیل بی توجهی به اخطار های شهرداری و به خطر انداختن جان عموم مردم این مرد رو تحت تعقیب قرار بده. تو الان باید بازداشت باشی بعد با وقاحت تمام وایسادی میگی پول بدید به من؟

* اکانت «خیزران» هم با اعتراض در این خصوص نوشته است: سرمایه‌گذاران و سهامداران بیمارستان همانطور که در سود سهیم بودند، در ضرر هم سهیم باشند و در صورت نداشتن نقدینگی، بانک‌ها با گرفتن وثیقه، وام با سود ٣۶ درصد به ایشان بدهند و دولت هم بر پرداخت‌ها به کادر درمان نظارت کند تا پول خورده نشود.

* پیام هم با تمسخر ویدئوی رئیس بیمارستان گاندی گفت: ثانیه بیست جایزه مکمل داره. اونم نه فجر بلکه اسکار!

* کیوان هم توئیت زد: مگه الان یک آدم عادی بیاد بیمارستان شما، بدون اینکه اعداد و ارقام نجومی ازش بگیرید، بستریش میکنید که الان توقع دارید از بودجه عمومی بهتون کمک بشه؟ اعضا هیئت مدیره و سهامداران جمع بشن و حقوق مزایای پرسنل رو پرداخت کنند.

* میثم هم در توئیتر خود می نویسد:  بر اساس آنچه هر روز در جامعه می بینم، اینها یک بیمارستان لاکچری در شلوغترین نقطه تهران با تراکم بالا و غیر استاندارد ساخته اند که برای تحققش هزارتا تخلف نیازه. حالا مجرمی که ایمنی و امنیت نه تنها مریضان خود بلکه شهروندان را به خطر انداخته خودش را در جایگاه مظلوم جا می زند.

و پایان بخش واکنش ها به پیام ویدئویی رئیس بیمارستان گاندی توئیت رزیتاست که به او اینگونه طعنه زده است: رونمایی از تیزر تبلیغانی «در حاشیه۳» ساختهٔ مهران مدیری برای نوروز 1403!!!!!!!

زایمان‌های لاکچری هتل بیمارستان گاندی در ۹۹/۰۹/۰۹

هتل بیمارستان گاندی که خود را مجهزترین مرکز درمانی بخش خصوصی در خاورمیانه قلمداد می‌کرد، در تاریخ ۹۹/۰۹/۰۹ در سرخط خبرها قرار گرفته بود. زایمان های تقویمی در روز رند نهم آذر ۹۹، این بیمارستان را به یکی از مقصدهای زایمان پولدارهای پایتخت تبدیل کرد. زایمان های لاکچری و جشن تولدهای میلیون تومانی برای نوزادانی که ۹ آذر یا چند روز پس و پیش در این بیمارستان متولد شدند، یکی از ترندهای توییتر ایران ها در آن سال شده‌بود.

شاهرخ استخری و سام درخشانی هم قبلا به تولدهای لاکچری در این بیمارستان استوری واکنش نشان داده بودند.


هزینه بادکنک آرایی در اتاق های لوکس هتل بیمارستان گاندی در ایام تاریخ رند ۹/۹/۹۹ بین نیم میلیون تا چند میلیون تومان قیمت گذاری شده بود.


البته بحث هتل بیمارستان گاندی مربوط به زایمان های تقویمی و جشن تولدهای لاکچری محدود نمی‌شود. تصاویری که یکی از اینفلوئنسرها از زمان بستری خود در هتل بیمارستان گاندی منتشر کرده بود هم نشان می‌داد که این مجموعه، بین لاکچری‌گردها محبوبیت داشت.




گالری تصاویر


وبگردی