آفتاب

جنجال در خوزستان؛ استقلال تیمش را بیرون کشید!



فارس نوشت: اعتراض شدید مربیان و بازیکنان استقلال خوزستان به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس باعث توقف چند دقیقه ای مسابقه شد.

افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس با امیرحسین پیروانی مربی تیم استقلال خوزستان روبوسی کردند. همچنین قبل از مسابقه یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس با کادرفنی تیم استقلال خوزستان خوش وبش گرمی انجام دادند.

* تماشاگران پرسپولیس بعد از گل استقلال خوزستان که روی اشتباه بیرانوند به ثمر رسید دروازه بان ملی پوش خود را تشویق کردند تا او را حمایت کنند.

* در دقیقه 35 با اعلام خطای پنالتی به سود پرسپولیس بازیکنان و مربیان استقلال خوزستان به شدت به تصمیم داور معترض شدند و سیروس پورموسوی تیمش را قصد داشت از زمین بیرون بکشد! همین مساله باعث توقف چند دقیقه ای مسابقه شد.

* بهرور بارانی صدمین بازی اش را با پیراهن استقلال خوزستان انجام داد و به همین دلیل عکس یادگاری با پیراهن شماره 100 گرفته شد.

* 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که تقریبا هواداران دو تیم تعدادشان برابر است.

*پنالتی را حسین کنعانی زادگان 6 دقیقه بعد از اعلام پنالتی در خلاف جهت سنگربان به ثمر رساند.

* دقیقه 43 به دلیل پرتاب اشیا به سمت کمک داور بازهم مسابقه متوقف شد! البته یکی از این اشیا به سر جواد آقایی پور برخورد کرد و بازیکن استقلال خوزستان دچار مصدومیت شد.

*جلال مرادی ناظر مسابقه در وسط زمین مشغول صحبت با داوران وبا تلفن همراه خود است!

* علیرضا بیرانوند هم با داوران در حال صحبت است تا بازی از سر گرفته شود. گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان هم در این جمع! در میانه میدان قرار گرفت.




وبگردی