آفتاب

درخواست عجیب ایلان ماسک از مردم!



دیجیاتو نوشت: به عقیده ماسک، کشورهای صنعتی در معرض خطر نابودی هستند و داشتن فرزندهای بیشتر می‌توانید این مشکل را حل کند.

«ایلان ماسک»، یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌های دنیای امروزه، از ایتالیایی‌ها و مردم کشورهای صنعتی درخواست کرد که فرزندان بیشتری داشته باشند، زیرا در غیر این صورت فرهنگ ایتالیا، ژاپن و فرانسه از بین خواهد رفت.

در یک جشنواره سیاسی که توسط «جورجا ملونی»، نخست وزیر ایتالیا برگزار شد، ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی ادعا کرد که داشتن فرزندان بیشتر تنها راه برای معکوس‌کردن مشکل کاهش جمعیت است که اقتصاد بسیاری از کشورهای پیشرفته را تهدید می‌کند. او همچنین اشاره کرد که مهاجرت نمی‌تواند مشکل جمعیتی که بسیاری از قدرت‌های بزرگ اقتصادی مانند ایتالیا و ژاپن با آن مواجه هستند را حل کند.

او می‌گوید: «توصیه من به تمام رهبران دولت و مردم این است: برای داشتن نسلی جدید، فرزندان بیشتر به‌دنیا بیاورید.»

ماسک طبق اطلاعات موجود، در حال حاضر 11 فرزند دارد و او در حالی که یکی از آن‌ها را در آغوش خود گرفته بود، در این جشنواره حضور پیدا کرد. او با اشاره به این موضوع که فرزندآوری مردمان کشورهای صنعتی باعث می‌شود تا فرهنگ ایتالیا، ژاپن و فرانسه حذف شود، گفت: «ما اکنون با خطر نابودی این کشورها روبرو هستیم.»

مدیرعامل تسلا و مالک شبکه اجتماعی ایکس در ادامه صحبت‌های خود درباره افزایش مهاجرت قانونی و بحران آب‌وهوا صحبت کرد. او همچنین از طرفداران محیط زیست بابت کاهش امید مردم نسبت به آینده انتقاد کرد و گفت که «ما در حال اغراق درباره تغییرات آب‌وهوایی در کوتاه مدت هستیم.»
ایلان ماسک از ایکس و هوش مصنوعی می‌گوید

او همچنین درباره وضعیت شبکه اجتماعی ایکس نیز صحبت کرد و گفت: «فکر می‌کنم X به عملکرد خوب خود ادامه خواهد داد و در حال حاضر برخی تبلیغ‌کنندگان به آن بازگشته‌اند.»

در نهایت، این میلیاردر همچنین درباره هوش مصنوعی صحبت کرد: «هوش مصنوعی عنصری است که باید به آن توجه شود. مثل شمشیر دولبه است. عملاً قادر به انجام هر کاری خواهد بود اما فاقد وجدان است.»

او همچنین هوش مصنوعی را به غول چراغ جادو تشبیه کرد که مردم می‌توانند از آن درخواست‌های متفاوتی داشته باشند اما همیشه باید مراقب خواسته‌های خود باشند.




وبگردی