آفتاب

در دیدار مدال‌آوران و ورزشکاران کشور؛

رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد



رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد؛ حماس به عنوان یک گروه مبارز نه به عنوان یک دولت و نه به عنوان یک کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات، ضربه فنی کند.

ایرنا: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با قدردانی از ورزشکاران و مدال‌آوران کشور اظهار کردند: مدال، نشانه‌ و علامتی از سخت‌کوشی شما است؛ از آن بانویی که با حجاب کامل پرچم این دوره از ورزش‌های آسیایی را حمل کرد و در برابر یک دنیا، هویت و شخصیت زن ایرانی را نشان داد، تشکر می‌کنم.

ایشان افزودند: از بانویی ورزشکاری که در هنگام اهدای مدال، حاضر نشد با مرد نامحرم دست بدهد، تشکر می‌کنم؛ اهمیت این حاشیه‌ها از خود ورزش کمتر نیستند و بلکه بیشتر هستند. رهبر انقلاب اسلامی اضافه کردند: از آن بانویی که با کودک نوزادش روی سکو رفت و مدالش را گرفت، تشکر می‌کنم.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمودند: این، یک حرکت نمادین است؛ این حرکت در دنیا به معنای احترام‌گذاشتن زن به نقش خانواده و مادری است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به حوادث اخیر در غزه تاکید کردند: رژیم صهیونیستی در حادثه «طوفان‌الاقصی» ضربه فنی شد؛ حماس به عنوان یک گروه مبارز نه به عنوان یک دولت و نه به عنوان یک کشور با امکانات زیاد، توانست دولت غاصب صهیونیست را با آن همه امکانات، ضربه فنی کند.




وبگردی