آفتاب

خانم نماینده حرف‌های خود را پس گرفت



محمودی، با انتشار نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

سمیه محمودی، نماینده شهرضا در مجلس، روز گذشته در مصاحبه ای به انتقاد از نگاه مجلس یازدهم به زنان پرداخته بود و تاکید کرده بود میلی برای حضور زنان در هیات رئیسه مجلس و کمیسیون ها وجود نداشته و حتی هیاتی در مجلس به زنان گفته اند که زن باید بچه داری کند.

محمودی امروز در توئیتی این نقل خود را که در گفتگو با ایرنا مطرح کرده بود را رد کرد و همچنین در نامه ای به هیات رئیسه این موضوع را بازهم مورد تاکید قرار داد.

بنابر آنچه باشگاه خبرنگاران منتشر کرده، سمیه محمودی، با انتشار نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس نقل قولی که از طرف وی تحت این عنوان که «هیئت رئیسه مجلس به نمایندگان زن گفته است زنان باید بچه داری کنند» را تکذیب کرد.

نماینده شهررضا همچنین در توئیتی نوشت: خبری با عنوان ( افشاگری یک نماینده زن علیه هیات رئیسه مجلس) به نقل از اینجانب منتشر شده که ضمن تکذیب خبر منتشر شده از خبرنگاران عزیز و پرتلاش رسانه های داخلی می خواهم در نگارش و انعکاس اخبار با دقت و ظرافت بیشتری عمل کنند.


گالری تصاویر


وبگردی