آفتاب

رئیس جمهور: نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی نبود/ فقط باید برای خدا خدمت کرد تا ارزش پیدا کند



رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی نبود، اظهار داشت: دولت معتقد است که هر جا به مردم و جوانان اعتماد کند آنجا میدان موفقیت است، این نگاه سیره امام خمینی است. اعتماد بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی موجب پیروزی انقلاب و تثبیت آن شد.

ایرنا: آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» روز سه شنبه و در آستانه آغاز هفته دولت که به منظور تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضور یافت،گفت:  آمدن اعضای دولت در روز اول هفته دولت به مرقد نورانی امام راحل این پیام را دارد که دولت میثاق با امام را میثاق با همه خوبی‌ها و با همه ارزش‌ها می داند چون امام راحل عبد صالح خدا بود و دل در گروه خداوند داشت و تمام وجود او خدمت  به مردم بود. عهد و پیمان با امام(ره)،میثاق با همه خوبی‌ها و ارزش‌هاست. چون امام(ره) دل در گرو خدا داشت و با تمام وجود در خدمت مردم بود.

آیت الله رئیسی ادامه داد:  از روح بلند امام(ره) کمک بخواهیم و مدد بجویم که به اذن پرودگار روح بلند ایشان و تمام گام‌هایی که برداشته می‌شود، در مسیر خدمت به مردم باشد. نباید بر احدی منت گذاشت، کارها فقط باید برای خدا انجام شود تا قیمت پیدا کند.

رئیس جمهور ادامه داد: امروز در سرتاسر جهان خدمت به مردم یک ارزش است.برخی با نیات منفعت‌گرایانه و مادی‌گرایانه به مردم خدمت می‌کنند و فقط به دنبال نفع شخصی خود هستند، برخی هم خدمت را فقط از سر نوع دوستی، و دلسوزی انجام می‌دهند که ریشه انسان محوری دارد.

آیت الله رئیسی گفت که نگاه امام به مردم نگاه تشریفاتی نبود و دولت معتقد است که هر جا به مردم و جوانان اعتماد کند آنجا میدان موفقیت است، این نگاه سیره امام خمینی است. اعتماد بنیانگذار جمهوری انقلاب اسلامی  موجب پیروزی انقلاب و تثبیت آن شد.




وبگردی