آفتاب

بازگشت حمید جبلی با یک سریال عروسکی



مهدی فرجی یکی از مدیران اسبق تلویزیون که حالا تهیه‌کننده با نفوذی در این رسانه است از بازگشت حمید جبلی به عرصه برنامه سازی خبر داد.

فیلم‌نیوز: مهدی فرجی که سال‌ها به عنوان مدیر شبکه یک و دو در رسانه ملی فعال بود و حالا در مقام تهیه‌کننده در این رسانه مشغول به کار است در گفت وگویی با تسنیم از بازگشت حمید جبلی به عرصه برنامه سازی خبر داد.

در پی عدم همکاری حمید جبلی با ایرج طهماسب در برنامه شبکه خانگی«مهمونی» و دوری چند ساله او از کارهای هنری این شائبه در رسانه‌ها مطرح شد که این هنرمند دیگر قصد فعالیت ندارد، گفت وگوی یکی از عوامل برنامه «مهمونی» با رادیو نمایش و صحه گذاشتن او بر این ماجرا و سکوت حمید جبلی موجب شد تا این شائبه تقویت شود. حالا مهدی فرجی در گفت وگویی خط بطلانی بر این ماجرا کشیده و گفته که به زودی این هنرمند محبوب با یک مجموعه عروسکی به عرصه برنامه سازی برمی‌گردد.

طبق اعلام فرجی ، قرار است به زودی سریالی عروسکی به نویسندگی حمید جبلی جهت پخش از پلتفرم تلوبیون وارد مرحله تولید شود. آنطوریکه این مدیر اسبق تلویزیون گفته جبلی علاوه بر نویسندگی، مسولیت دیگری هم در این پروژه دارد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از این مجموعه عروسکی رسانه‌ای نشده، اما با استناد به حرف‌های فرجی مشخص شده که سریال مورد نظر برای بستر پلتفرم تولید می‌شود و تلوبیون قصد دارد با تولید این مجموعه با پلتفرم‌های نماوا و فیلمنت که به ترتیب مجموعه‌های عروسکی «مهمونی» و « شهرک کلیله و دمنه» را در حال پخش دارند وارد رقابت شود.




وبگردی