آفتاب

نقش ناتمام سیروس گرجستانی



چهل سال از حضور مداوم سیروس گرجستانی در هنر نمایش و بازی در نقش‌های مختلف، از او خاطرات بسیاری بر جای گذاشت اما نقش آخری هم از او ناتمام ماند.

ایرنا: کم نبوده‌اند هنرمندانی که در هنگام نقش آفرینی در سریال یا فیلمی دست اجل امانشان نداد تا آخرین نقش خود را در هنر تصویر به پایان برسانند. یکی از این هنرمندان سیروس گرجستانی است که در هنگامه بازی در سریال شرم دست اجل امان نداد و به دیار باقی شتافت.

سریال شرم یکی از تازه ترین محصولات سیما به تهیه کنندگی امیرمهدی پورزیری است که در سکوت خبری جلوی دوربین رفته بود و سیروس گرجستانی نیز در این مجموعه نقش آفرینی کرده بود و حضور او در این مجموعه ادامه داشت که حالا باید جایگزینی برای او انتخاب شود.است.

سریال شرم به کارگردانی احمد کاوری است و مرحوم سیروس گرجستانی یکی از بازیگران اصلی این سریال بود که در اواسط کار و در حالی که بخش زیادی از نقش آفرین‌ی‌اش در سریال باقی مانده بود، دو روز پیش بر اثر حمله قلبی دار فانی را وداع گفت تا آخرین نقش آفرینی این هنرمند محبوب در دنیای سینما و تلویزیون ناتمام باقی بماند.

طبق اعلام روابط عمومی این مجموعه هنوز مشخص نیست سرنوشت نقش مرحوم گرجستانی در سریال و ادامه این نقش به چه شکل خواهد بود.

تولید سریال شرم بر اساس فیلمنامه ای از سعید فرهادی و به کارگردانی احمد کاوری با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

تا کنون بازیگرانی چون ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی و مرحوم سیروس گرجستانی جلوی دوربین سریال شرم رفته‌اند و چند بازیگر دیگر نیز به این پروژه اضافه خواهند شد.

سریال شرم که یکی از تازه ترین محصولات مرکز سیمافیلم است، یک ملودرام اجتماعی است که برای پخش در فصل پاییز آماده می‌شود.




وبگردی