آفتاب

۱/۴ نهایی جام حذفی؛ استقلال بدنبال انتقال از نساجی



استقلال و نساجی برای سومین بار در این فصل به مصاف هم خواهند رفت.

خبرآنلاین ـ ایمان گودرزی: تیم های استقلال و نساجی امروز از ساعت ۲۰:۳۰ در مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار خواهند گرفت. این بازی سومین تقابل دو تیم در این فصل است. دو بازی قبلی دو تیم با نتیجه بدون گل به پایان رسیده است. بر خلاف نتیجه، هر دو بازی گذشته دو تیم بسیار جذاب پیگیری شد و درخشش حقیقی مانع پیروزی آبی پوشان در هر دو بازی بود و به این ترتیب الهامی از معدود مربیانی بود که در این لیگ موفق شد ۴ امتیاز از فرهاد بگیرد. الهامی دو فصل پیش هم در فینال جام حذفی با تراکتور مقابل استقلال در فینال جام حذفی قرار گرفت و پیروز شد.

تیم ساکت الهامی همچنین اولین تیمی بود که ترمز شاگردان مجیدی را در لیگ کشید و استقلال پس از ۶ برد پیاپی در هفته های ابتدایی لیگ مقابل نساجی متوقف شد. انتظار می رود که بازی جذابی را امروز شاهد باشیم و با توجه به اینکه استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ به حساب می آید بدشان نمی آید فصل را با دو جام داخلی به اتمام برسانند.

بازی های استقلال در جام حذفی طولانی‌تر است

استقلال در دو بازی قبلی جام حذفی مقابل نود ارومیه و پیکان در ۹۰ دقیقه پیروز نشد، آبی پوشان مقابل پیکان در وقت‌های اضافه و در بازی نود ارومیه در ضربات پنالتی به پیروزی رسیدند. نساجی هم برای رسیدن به این مرحله دو تیم استان کرمان را شکست داد. ابتدا آرمان گهر دسته اولی را برد و در بازی دوم گل‌گهرسیرجان را از پیش رو برداشت.

تماشای بازی زیر وزش باد و ریزگرد

یکی دیگر از نکات بازی حضور تماشاگران در ورزشگاه خواهد بود. قرار است هواداران تیم نساجی نیز با ۲۰ اتوبوس از طرف باشگاه برای تماشای بازی به تهران بیایند. تا این لحظه بلیط فروشی بازی ادامه دارد اما انتظار می رود که جایگاه هر دو تیم در ورزشگاه پر شود و بازی جذابی را با حضور تماشاگران در پیش داشته باشیم. البته باید دید شرایط جوی تهران اجازه برگزاری این بازی را خواهد داد یا خیر.

فرهاد در نقطه اطمینان، ساکت در لبه پرتگاه

وضعیت دو تیم در لیگ اما کاملاً متفاوت است. نساجی در هفته های اخیر کاملاً در بحران قرار گرفته به صورتی که از ۳ بازی آخر خود فقط یک امتیاز کسب کرده و حتی شایعات برکناری ساکت الهامی نیز به گوش می رسید. نساجی با ۲۷ امتیاز در رده ۱۲ جدول قرار دارد. اما استقلال همچنان بدون باخت در صدر جدول لیگ قرار دارد و حتی در آخرین بازی لیگ با وجود اینکه آبی پوشان از دقیقه ۴۱ ده نفره شده بودند پیکان باز هم حریف دفاع سر سخت شاگردان مجیدی نشد و بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید. استقلال با ۵۶ امتیاز و ۶ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیک بیست و یکم قرار گرفته است.

نساجی مقابل استقلال طلسم شده

در ۹ تقابل اخیر این دو تیم در همه رقابت ها ۵ برد سهم استقلال بوده و ۴ بازی با نتیجه مساوی به پایان رسیده است. آخرین بار که دو تیم در جام حذفی مقابل یکدیگر قرار گرفتند ۲۸ مهر سال ۱۳۹۶ در مرحله ۱/۸ نهایی بود که استقلال با گل های فرشید اسماعیلی و علی قربانی با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید و تک گل نساجی را محمد اوسانی به ثمر رساند.




وبگردی