آفتاب

‌مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور منصوب شد



مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای کشور گفت: مهم ترین اصل در سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استقرار و تقویت اقتصاد دانش بنيان است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است .

بر اساس این گزارش، علی پاک باخته گان زنجانی، کارآفرین نمونه کشور در بخش ویژه  مراسم تقدیر از مدیران جهادی و برگزیده خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه ای کشور که در سالن همایش های دانشگاه پیام نور تهران جنوب برگزار شد  ، طی حکمی به عنوان مدیر  آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  کشور منصوب شد.
پاک باخته گان زنجانی در این مراسم گفت:مهم ترین اصل در سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) استقرار و تقویت اقتصاد دانش بنيان است و فرافناوری بلاکچین راهکار نوین این امر است.
مدیر  آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  کشور ادامه داد:  به منظور تحقق اقتصاد دانش بنيان باید انواع فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه كشور شناسایی شده و ظرفیت های برتر، در جهت تحقق هدف های اقتصاد مقاومتى ساماندهی و ارتقا داده شوند.
پاک باخته گان زنجانی ادامه داد:  همچنین انواع فرصت ها و ظرفیت های بالقوه از جمله اقتصاد دیجیتال، فرافناوری بلاکچین و رمز ارزها احیا، ساماندهی و گسترش یابند.
ریاست خانه بلاکچین ایران خاطرنشان کرد: در این راستا یکی از ویژگی های اقتصاد قوی و مستقل، آینده پژوهی برای تحول اقتصادی است و این بدین معناست که در راستای تحقق بیانیه گام دوم، باید آموزش، پژوهش و آینده پژوهی نسبت به فناوری های نوین اقتصاد جهان و دانش بلاکچین و رمز ارزها را تقویت و گسترش داد چرا که این حرکت، اهرم تحریم را بی‌اثر می‌کند.
مدیر جدید آموزش رمز ارز و بلاکچین کانون انجمن های صنفی کارفرمایی و آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای  کشور ادامه داد: بلاکچین فرافناوری است که ۲۷ سال پیش آغاز شده و غیرقابل نفوذ و هک است. این فناوری بازار نوینی است که نقش بسزایی در معاملات، صادرات، واردات و تعاملات بین المللی با سایر کشورها ایفا خواهد کرد و بر این اساس؛ خانه بلاکچین ایران به صورت اتحادیه ثبت شده تا ایده های اشخاصی که در این زمینه صاحب نظر هستند را ثبت نماید تا ضمن عملیاتی نمودن طرح ها، موجب جلوگیری از خروج ایده ها از کشور شود.
پاک باخته گان زنجانی در عین حال تاکید کرد:  در مبحث پلتفرم های تبادلی، حدود ۱۲ میلیون نفر فعالیت می کنند که متاسفانه به دلیل نواقص آموزشی، در این حوزه متضرر شده اند و خوشبختانه به همت مدیران انقلابی خانه بلاکچین ایران، کد درسی رمزارزها در دانشگاه پیام نور و فنی و حرفه ای فعال شده که می تواند با ارائه آموزش های استاندارد، این مسیر را به سمت صحیح هدایت کند.




وبگردی