آفتاب

پاسخی به آخرین ابهامات در مورد بلیت‌فروشی و زمان برگزاری شهرآورد ۹۸



ایرنا نوشت: مسوول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان برگزاری و بلیت فروشی شهرآورد نودوهشتم صحبت‌هایی انجام داد.

سهیل مهدی در مورد حضور هواداران در شهرآورد نود و هشتم پایتخت اظهار داشت: بیست هزار نفر معادل ۳۰ درصد گنجایش ورزشگاه بین تیم‌ها تقسیم شد. هر تیم ۱۰ هزار نفر  هوادار در شهرآورد دارد.

وی در مورد بلیت‌فروشی شهرآورد افزود: طبق روال مسابقات تیم ملی و سایر بازی ها که با حضور هواداران برگزار شد، هواداران از طریق سامانه برای اخذ بلیت اقدام می کنند.

وی تاکید کرد: نفراتی هم قادر به تهیه بلیت هستند که هردو دز واکسن خود را زده باشند. متقاضیان زمانی که کد ملی شان را وارد کنند به سامانه امید متصل می شوند و از آن طریق وضعیت واکسن آنها مشخص می‌شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد زمان بلیت فروشی گفت: طبق برنامه قبلی قرار بود که سامانه ساعت ۲۲ سه شنبه باز شود.

مهدی در مورد زمان برگزاری بازی نیز گفت: با تلاش هایی که صورت گرفت بازی در همان ساعت ۱۷:۳۰ روز پنجشنبه برگزار می شود. مسئولان ورزشگاه آزادی کمک کردند و نواقص برطرف شد تا بازی در زمان مقرر برگزار شود.

وی با اشاره با قیمت بلیت گفت: اطلاع دقیقی ندارم و فکر می‌کنم از ۵۰ هزار تومان قیمت بلیت آغاز شود.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه چه کسی مسئول قیمت گذاری بلیط ها است گفت: این موضوع به طور کامل از حیطه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ خارج شده و در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است. باشگاه میزبان با موافقت شورای تامین این کار را انجام می‌دهد.

مهدی در مورد نشست خبری بازی‌ها نیز گفت: نشست ها طبق برنامه که اعلام شده برگزار می شود و نشست خبری پس از بازی نیز در سالن کنفرانس محل برگزاری بازی انجام خواهد شد.




وبگردی