آفتاب

خواجوند: بیرانوند تا پایان فصل در پرسپولیس می‌ماند



مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: طبق دستورالعمل ابلاغ شده از سوی فیفا، علیرضا بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بازی کند.

ایرنا: مهدی خواجوند روز جمعه درباره آخرین وضعیت قرارداد علیرضا بیرانوند با پرسپولیس افزود: بیرانوند برای فصل آینده با تیم آنتورپ بلژیک قرارداد بسته و پرسپولیس هم طی نامه‌ای به این باشگاه اعلام کرده که او می‌تواند با فراهم شدن مقدمات از سوی این باشگاه و رفع موانع برای شرکت در تست‌های پزشکی به بلژیک برود.

وی ادامه داد: این بازیکن از ۱۱ تیر با رعایت سایر شرایط قراردادی باید برای پیوستن به تیم جدیدش به بلژیک می‌رفت اما هنوز مقدمات سفر از سوی باشگاه آنتورپ فراهم نشده و منتظریم که این اتفاق بیفتد و نامه‌نگاری‌های لازم هم انجام شده است.

مدیرحقوقی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: طبق دستورالعمل مصوب فیفا و پیش‌بینی موارد این‌چنینی و هم‌پوشانی دو قرارداد، بازیکنانی که قراردادی با تیم جدید دارند، می‌توانند تا زمان تمام شدن لیگ در تیم کنونی‌ خود بازی کنند. به همین دلیل بیرانوند می‌تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند.

باشگاه آنتورپ به تازگی از پرسپولیس خواست که از حضور بیرانوند در تمرینات ممانعت کرده و مقدمات سفر وی به بلژیک را هرچه سریعتر فراهم کند.

بنابراین باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به باشگاه آنتورپ اعلام کرد دروازه‌بان ملی‌پوش سرخپوشان برای سفر به بلژیک و انجام تست‌های پزشکی آماده است.




وبگردی