آفتاب

استاد خلبان احمد حاجی بنده به سمت معاونت عملیات پرواز شرکت هواپیمایی رهام ایرویز منصوب شد



طی حکمی از سوی مهندس اکبری مدیرعامل هواپیمایی رهام ایرویز، استاد خلبان احمد حاجی بنده به سمت معاونت عملیات پرواز این شرکت منصوب و معرفی گردید.

به گزارش روابط عمومی هواپیمایی رهام ایرویز در روز دوشنبه مورخ 1400/11/11 ، طی حکمی از سوی مهندس اکبری مدیرعامل هواپیمایی رهام ایرویز، استاد خلبان احمد حاجی بنده به سمت معاونت عملیات پرواز این شرکت منصوب و معرفی گردید.

بر اساس این گزارش این انتصاب نظر به مراتب شایستگی، دانش، تخصص و تجربیات ارزنده (بیش از بیست هزار ساعت پرواز) استاد خلبان احمد حاجی بنده در صنعت هوانوردی و به منظور ایجاد، بهره برداری و بکارگیری از تمام ظرفیت های عملیاتی نسبت به راهکارهای دقیق و علمی برای توسعه عملیاتی و ایجاد یک شبکه عملیات پرواز با استانداردهای برتر بین المللی و پس از پیشنهاد و مصوبه کمیته انتصابات این شرکت صورت پذیرفته است.

گفتنی است، در این ابلاغ اظهار امیدواری شده است؛ استاد خلبان احمد حاجی بنده، با اتکال به عنایات خداوند و درایت و نظارت فعال و مستمر و با همدلی و همکاری سایر عزیزان در راستای رشد و بهبود استانداردها و ایمنی پروازها، خدمات موثر و ارزنده ای در جهت تحقق اهداف و آرمانهای والای شرکت هواپیمایی رهام ایرویز اقدام نمایند.

 

 




وبگردی