آفتاب

پشت پرده ماجرای جنجالی برنامه خندوانه دیشب چه بود؟



در حالی که از قبل اعلام شده بود منتخبان مسابقه خنداننده شو برنامه خندوانه ساعت 23 دیشب معرفی می شوند اما شبکه نسیم به جای این برنامه فیلم سینمایی خارجی پخش کرد.

خبرآنلاین ـ مهدی بذرافکن: نکته جالب اما اینجا بود که این شبکه هیچ گونه توضیحی برای عدم پخش خنداننده شو ارایه نداد. در موارد قبلی که مثلا برنامه ها به آنتن نمی رسیدند لااقل به صورت زیرنویس توضیح داده می شد که برنامه یا آماده نیست یا دیر به آنتن می رسد اما دیشب صداوسیما حتی به صورت زیر نویس هم توضیحی در این رابطه نداد.

مخاطبان سردرگم خندوانه که منتظر این برنامه بودند با سر زدن به پیج خندوانه هم به جایی نرسیدند و دیگر بر همه مشخص شد برنامه خندوانه پنجشنبه شب روی آنتن نمی رود.

با این حال به ناگاه و با حدود دو ساعت تاخیر برنامه خندوانه پخش و برندگان مسابقه خنداننده شو معرفی شدند.

مخاطبان خندوانه که از این اتفاق عصبی شده بودند اعتراض شدید خود را در قالب کامنت در صفحه اینستاگرام خندوانه نشان دادند.

این کار شبکه نسیم با هر دلیلی که باشد-حتی حفظ موارد ایمنی ناشی از حمله به سرور صداسیما- هیچ توجیهی ندارد.

کمترین کار این بود که شبکه نسیم به صورت زیرنویس اعلام می کرد این برنامه دیرتر پخش می شود. البته اینجا مساله مهم دیگری هم نمایان می شود که به احتمال زیاد خودشان هم نمی دانسته اند برنامه خندوانه برای پخش آماده می شود یا خیر به همین دلیل هیچ توضیحی نداده اند که کار خراب تر نشود.

نتیجه این که رویه های غلط صداوسیما، مخاطبان تلویزیون -که به اعتراف تهیه کننده خندوانه کمتر هم شده اند- بیشتر از گذشته از رسانه ملی فراری می دهد.

ضمنا به نظر نمی رسد پژمان جمشیدی بتواند به عنوان داور، جای خالی امیرمهدی ژوله را پر کند.




وبگردی