آفتاب

بخشودگی دوبرابری جریمه‌های رانندگی تا پایان دی‌ماه



فارس نوشت: جانشین پلیس راهور انتظامی با بیان اینکه ممنوعیت تردد در جاده‌ها اعمال نمی‌شود از اجرای طرح بخشودگی دوبرابری جرایم تا پایان دی‌ماه خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور انتظامی با اعلام عدم اجرای ممنوعیت تردد در جاده‌های کشور با توجه به وضعیت آبی کرونایی در خصوص مبحث اعمال قانون و جریمه تخلفات رانندگی اظهار داشت: بحث برخورد با تخلفات رانندگی و جریمه رانندگان متخلف بر مبنای روال گذشته انجام می‌شود.

سردار حسینی در خصوص طرح بخشودگی جرائم گفت: بخشودگی جرایم رانندگی در مورد جریمه‌های کرونایی و همچنین جریمه هایی که افراد به آن اعتراض دارند در جریان است؛ در این راستا اگر افراد، مجوزی برای تردد در شرایط کرونایی داشته و جریمه شده‌ و همچنین افرادی که عذر موجهی برای سفر داشته اند می توانند همراه با مدارک و مستندات به واحدهای رسیدگی کننده در پلیس راهور مراجعه کنند تا جریمه‌شان اصلاح شود.

جانشین پلیس راهور انتظامی مهلت اعمال بخشودگی دوبرابری جریمه های رانندگی را تا پایان دی‌ماه اعلام و تصریح کرد: افرادی که در پی عدم پرداخت جریمه‌های الصاقی و تسلیمی، مبلغ جریمه شان دو برابر شده بود فقط تا پایان دی ماه فرصت پرداخت اصل جریمه در طرح بخشودگی دو برابری جرایم را دارند چراکه از ابتدای بهمن با پایان فرصت تعیین شده باید مبلغ دو برابری جریمه را پرداخت کنند.




وبگردی