آفتاب

ال‌کلاسیکوی جذاب در ریاض را رئال مادرید فتح کرد



در ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار می شد، رئال مادرید در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و بارسلونا را شکست دهد و اکنون در آستانه فتح اولین جام این فصل خود قرار گرفته است.

فوتبالی: در ال کلاسیکوی سوپرکاپ اسپانیا که در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض عربستان برگزار می شد، رئال مادرید در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و بارسلونا را شکست دهد و اکنون در آستانه فتح اولین جام این فصل خود قرار گرفته است.

این ال کلاسیکو بسیار جذاب و پایاپای بود به طوری که رئال مادرید دو بار در آن پیش افتاد و هر دو بار با حملات بارسلونا بازی به تساوی کشیده شد و در نهایت در پایان نود دقیقه بازی دو بر دو مساوی شد و به وقت های اضافه رفت و در وقت های اضافه بود که رئال مادرید توانست گل سوم را هم به ثمر برساند و به پیروزی برسد و اکنون باید منتظر بازی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو باشد تا حریف خود در فینال سوپرکاپ را بشناسد.

گل های رئال مادرید را وینیسیوس جونیور، کریم بنزما و فدریکو والورده زدند و گل های بارسلونا را هم لوک دی یونگ و آنسو فاتی به ثمر رساندند.

این ال کلاسیکو اولین ال کلاسیکوی ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا بود و در آن شکست خورد و باید دید که در ادامه کار چه عملکردی خواهد داشت. به نظر می رسد که فصل ضعیف بارسلونا همچنان با هدایت ژاوی هم ادامه داد.




وبگردی