آفتاب

توقف پرسپولیس در مشهد و هدیه پدیده به استقلال



ایرنا نوشت: دیدار تیم‌های فوتبال پدیده مشهد و پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

دیدار تیم‌های پدیده مشهد و پرسپولیس امروز (شنبه) از ساعت ۱۵ در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه ثامن برگزار شد و در نهایت دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

نیمه نخست

شاگردان یحیی گل‌محمدی از همان ابتدای کار بازی را تهاجمی شروع کردند و توانستند نبض میدان را در دست بگیرند. در دقیقه ۸ این دیدار ارسال خوب مهدی ترابی روی سر عیسی آل‌کثیر فرود آمد و این مهاجم با یک ضربه سر خطرناک اولین موقعیت جدی بازی را رقم زد.

در ادامه و در دقیقه ۱۲ بازهم پاس رو به بیرون هافبک پرسپولیس، آل‌کثیر را در یک موقعیت بسیار خوب قرار داد اما بی دقتی این بازیکن فرصت گلزنی را از سرخپوشان پایتخت گرفت. در دقیقه ۱۷ این دیدار، وحید امیری با فرار از خط دفاعی پدیده توانست با دروازه‌بان تک‌ به تک شود اما شوت نوک پای او از بالای دروازه به بیرون رفت تا بهترین موقعیت پرسپولیس هدر برود.

حملات پرسپولیس ادامه پیدا کرد تا این تیم صاحب یک ضربه آزاد شود. ارسال مهدی ترابی در دقیقه ۳۱ به داخل محوطه جریمه با ضربه سر مسعود زائر همراه شد و توپ درون دروازه قرار گرفت تا اولین گل این دیدار روی یک گل به خودی بدست آید.

شاگردان داود سیدعباسی با دریافت گل اول تلاش کردند تا نتیجه بازی را تغییر دهند و در نهایت نیز موفق شدند در دقیقه ۴۵ روی ارسال زیبای صادق صادقی و ضربه سر وحید امیری (گل به خودی) به گل تساوی برسند تا هر دو تیم با تساوی به رختکن بروند.

نیمه دوم

در نیمه دوم این تیم پرسپولیس بود که همانند نیمه اول توپ و میدان را در دست گرفت اما حملات شاگردان گل‌محمدی راه به جایی نمی‌برد. در ادامه و در دقیقه ۶۵ ارسال ترابی، سیامک نعمتی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد اما این بازیکن نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقیقه ۷۶ ارسال مهدی شیری روی دروازه با ضربه سر بیژن همراه شد و در ادامه سیامک نعمتی توپ برگشتی را شوت زد که این توپ هم تبدیل به گل نشد و بیژن توپ را به کرنر فرستاد. در دقیقه ۱+۹۰ مسعود زائر با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد. در نهایت حملات شاگردان گل‌محمدی راه به جایی نبرد تا این دیدار به تساوی برسد.

پرسپولیس با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند. پدیده نیز ۴ امتیازی شد و در قعر جدول قرار گرفت.

محمد حسین زاهدی فرد، حسین مرادی، میلاد قاسمی و علی بای تیم داوری این بازی را بر عهده داشتند.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، عیسی آل کثیر.

ترکیب شهرخودرو:

سعید جلالی راد، محمد حسین حیدری، محمد احسان حسینی، مجتبی بیژن، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی، مهدی شریفی، حسام پورهاشم، مسعود زائر و رحمان جعفری.




وبگردی