آفتاب

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور: اجرای سد سبلان به اختصاص فاینانس بانکی نیاز دارد + فیلم



معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور با بیان اینکه اجرای سد سبلان به اختصاص فاینانس بانکی نیاز دارد، گفت: برای اختصاص اعتبار مورد نیاز، این موضوع در دولت مطرح می‌شود.‌

تسنیم: امیرحسین مدنی اظهار داشت: مقرر شد همزمان با سفر رئیس‌جمهور به استان اردبیل در خدمت مردم مشگین‌شهر باشیم که در بازدیدهای به عمل آمده اعتبارات لازم برای اتمام پروژه‌های مهم شهرستان مشگین‌شهر اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌های در نظر گرفته شده از پروژه‌های این شهرستان بازدید شد که اجرای پروژه سد سبلان برای اختصاص فاینانس بانکی به رئیس‌جمهور گزارش می‌شود.

مدنی تصریح کرد: بازدید از روستایی در شهرستان مشگین‌شهر داشتیم که به خاطر فاضلاب در منطقه، این روستا با مشکلات زیست محیطی مواجه است و نیاز است تا هر چه سریع‌تر بعد از آوردن آب تصفیه‌خانه از پایین دست مشکلات کشاورزی را حل و فصل کنیم.

وی اظهار کرد: ساماندهی راه گردشگری در مسیر زمین گرمایی و سراب نیز بخش دیگری از این بازدید یک روزه بود که طبق بازدیدهای میدانی به عمل آمده، زیرسازی این مسیر در حال انجام است و بخش محدودی از آن را به رئیس‌جمهور گزارش خواهم داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: طبق گزارشات ارائه شده و بازدیدی که انجام دادیم، سد اینچئون مشگین‌شهر که از حدود 30 سال گذشته شروع شده با مشکل نشت آب مواجه است که با توجه به این که طبق برآوردهای انجام یافته با اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار امکان آبگیری از این سد فراهم می‌شود، بنابراین در این زمینه نیز تمهیدات لازم را به عمل خواهیم آورد تا تنش آب در منطقه هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی اظهار کرد: مسئله‌ای که مطرح شده با توجه به این که مشگین‌شهر شهرستان مرزی است به درخواست مسئولان، حل و فصل مشکلات موجود در این شهرستان در اولویت قرار داده می‌شود.





وبگردی