آفتاب

مراسم اختتامیه دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین برگزار شد



مراسم اختتامیه دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین با حضور دکتر عباس شوکتی معاونت اصناف مرکز کار ایران و دکتر محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

برنامه با تلاوت قرآن کریم و سرود ملی جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و سخنرانان:
دکتر آذری، دبیر جشنواره
خانم بحرینی: مدیر هنری سازمان منطقه آزاد کیش
دکتر شوکتی: معاون اصناف مرکز کار ایران
پیام تصویری دکتر سرور‌بختی رییس موسسه اکو
خانم دکتر وحیدی مهر: مدیر موسسه و سالانه ساتین  به ایراد سخنرانی پرداختند . 

به گزارش خبرنگار آفتاب، موسسه ژرفا هنر ساتین کیش، دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین را با موضوع نگرش نو، بیان تازه به پایان رساند. این سالانه در پنج رشته نقاشی، عکاسی، مجسمه سازی، چاپ دستی و هنرهای جدید برگزار شد. ۳۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال که پس از دو‌مرحله داوری، ۳۰۰ اثر به نمایشگاه آثار برگزیده راه یافتند. بخش جنبی سالانه ساتین اختصاص به هنرمندان افغانستان داشت که ۵۰ اثر از این هنرمندان به نمایشگاه راه یافتند.
اختتامیه دومین سالانه هنرهای تجسمی ساتین با معرفی نفرات برتر هر رشته برگزار شد و به برگزیدگان هر رشته، لوح تقدیر، تندیس جشنواره، جایزه نقدی و جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
در این مراسم همچنین از کلیه هنرمندان افغانستان حاضر در نمایشگاه تقدیر به عمل آمد.
سرکار خانم دکتر وحیدی مهر مدیر موسسه ساتین و‌مدیر سالانه در سخنانی، هدف موسسه ساتین را حمایت از هنر و هنرمندان جوان اعلام کردند و هنر را گوهری دانستند که امید می آفریند و آرامش می‌زاید.
دومین سالانه ساتین همچنین میزبان سخنرانان ویژه‌ای بود از جمله جناب آقای دکتر شوکتی معاونت محترم اصناف مرکز کار ایران و سرکار خانم بحرینی مدیریت هنری سازمان منطقه آزاد کیش که ضمن حمایت از هنر و هنرمندان، قول مساعد دادند که شرایط را برای تسهیل امور مربوط به هنرمندان جوان فراهم آورند.


گالری تصاویر


وبگردی