آفتاب

پاسخ به حسین شریعتمداری:چه اصراری دارید به مخاطبان تان تفهیم کنید رهبری مثل شما فکر می کند؟

پاسخ به حسین شریعتمداری:چه اصراری دارید به مخاطبان تان تفهیم کنید رهبری مثل شما فکر می کند؟

سایت الف نوشت:حمید رضا مقدم‌فر[معاون پیشین فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی] در واکنش به یادداشت روز روز گذشته کیهان به قلم حسین شریعتمداری یادداشتی منتشر کرد.

 

متن این یادداشت به شرح ذیل است:


چه کسی بیشتر از طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی به رعایت حریم رهبری بزرگوار انقلاب اسلامی، سزاوارتر از جناب آقای شریعتمداری برادر اندیشمند و انقلابی است؟ مقاله روز شنبه 25/4/94 جنابعالی را در کیهان در خصوص موضوع هسته‌ای و برجام خواندم. بسیار به فکر فرو رفتم، چگونه است که برادر انقلابی چون جنابعالی، اصرار دارد به مخاطبان خود تفهیم کند که رهبر انقلاب مثل من فکر می‌کند؟! مثل من تحلیل می‌کند؟! ومثل من می‌فهمد؟! و این در حالی است که حضرت آقا، هم، در سخنرانی عید سعید فطر مواضع صریحی را در این خصوص اعلام کردند و هم مطالب شفافی را به شخصیت‌های نظام فرمودند و هم...

آیا اگر امر دایر باشد که جهت‌گیری پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری را در این مورد بپذیریم یا نوشته جنابعالی را، به نظر کدام را باید انتخاب کنیم؟ آیا بیان صریح مقام معظم رهبری مبنی بر طی مسیر قانونی و تصویب یا عدم تصویب براساس مصالح ملی را به گوش جان بسپاریم و از شتابزدگی در استنتاج بپرهیزیم؟ یا به تشخیص خود آنچنان پا بفشریم و به دیگران القاء کنیم به گونه‌ای که هر نوع نتیجه‌گیری غیر از مجاری قانونی مغایر نظر رهبری جلوه داده شود؟ آیا تصور نمی‌کنید در شرایطی که نیروهای انقلاب به یکپارچگی و وحدت کلمه بیش از گذشته نیاز دارند، اینگونه موضع‌گیری کردن یک دوگانگی وشکاف در بین نیروهای انقلاب ایجاد می‌کند؟ بهتر نیست به گونه ای موضع‌گیری کنید که حداکثر مواضع خود را اعلام کنید نه اینکه از زبان رهبری سخنی بگویید؟

 

1717

 

کد N923382

وبگردی