آفتاب

پربیننده ترین اخبار سیاسی5شنبه:انتقاد ارگان دولت از نمایندگان مجلس/عذرخواهی دوپهلوی کیهان

پربیننده ترین اخبار سیاسی5شنبه:انتقاد ارگان دولت از نمایندگان مجلس/عذرخواهی دوپهلوی کیهان

پس از مصاحبه محسن رضایی با شبکه المیادین روزنامه کیهان در گزارشی به انتقاد از اظهارات وی پرداخت.

روز چهارشنبه دفتر رضایی آنچه که در مطلب روزنامه کیهان آمده بود را تکذیب کرد و پس از آن نیز رضایی در نامه سرگشاده به انتقاد از این موضع حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان پرداخت. روزنامه کیهان در شماره روز پنجشنبه خود از رضایی عذرخواهی کرد. اینجا را ببینید.

فکر می کنند میز مذاکره محل قدرت نمایی است

روزنامه ایران در یادداشتی پیرامون طرح برخی نمایندگان در باره ممانعت از تداوم مذاکرات نوشت:رفتار برخی از محافل یا نمایندگان مخالف دولت از این تصور نشأت می‌گیرد که سیاست خارجی میدان زورآزمایی است آنها برخلاف اندیشه دیپلمات‌ها که سیاست خارجی را عرصه تعامل و داد و ستد می‌دانند میز مذاکره را محل قدرت‌نمایی می‌خوانند با همین نگاه گمان می‌کنند که هر اندازه شدت عمل و شدت لحن نشان دهند هر اندازه سیاست‌ها تند و ضربتی باشد طرف مقابل بیشتر احساس ترس کرده و دچار ضعف و انفعال خواهد شد. اینجا را ببینید.

عضو سابق شورای نگهبان گفت:یکی از نقاطی که معمولا آسیپ پذیر ترین نقطه در انتخابات محسوب می شود این است که ثروت ها و پول هایی وارد انتخابات می شود که منشا آنها دارای تردید می باشد و صحیح نیستند. اینجا را ببینید.

تمجید رئیس جمهور عراق از شخصیت هاشمی

 رئیس جمهور عراق در دیدار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام از شخصیت هاشمی رفسنجانی تمجید کرد. اینجا را ببینید.

فؤاد معصوم رئیس‌جمهوری عراق به همراه هیأت همراه با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد. اینجا را ببینید.

رئیس مجلس ، عصر امروز از علی اکبرصالحی در بیمارستان عیادت کردند و از نزدیک در جریان روند درمانی رییس سازمان انرژی اتمی قرار گرفت. اینجا را ببینید.

نگاه طیف های سیاسی به شیخ نور چیست؟

علی اکبر ناطق نوری از خرداد 76 تاکنون حضور پررنگی در عرصه سیاست ندارد اما در عموم برهه‌های حساس نام او ورد زبان سیاستمداران می‌شود. در سال‌های ابتدایی اصولگرایان بر طبل نزدیکی به شیخ نور می‌کوبیدند و حالا اصلاح‎طلبان هم داعیه همراهی با او را دارند. اینجا را ببینید.

آذربایجان شرقی؛ مقصد سفر استانی بعدی دولت

معاون هماهنگی و پیگیری معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد که هفدهمین سفر استانی رئیس جمهوری، چهارشنبه هفته آینده (30 اردیبهشت) به استان آذر بایجان شرقی خواهد بود. اینجا را ببینید.

/212 17

کد N823197

وبگردی