آفتاب

معرفی بخش بازاریابی فروشگاه اینترنتی

معرفی بخش بازاریابی فروشگاه اینترنتی

به مجموعه فعالیت هایی که در فضای اینترنت با استفاده از ابزارها و امکانات تبلیغاتی در جهت معرفی و فروش محصولات و خدمات مختلف صورت می گیرد بازاریابی اینترنتی گفته می شود.

بازاریابی اینترنتی چیست؟
به مجموعه فعالیت هایی که در فضای اینترنت با استفاده از ابزارها و امکانات تبلیغاتی در جهت معرفی  و فروش محصولات و خدمات مختلف  صورت می گیرد بازاریابی اینترنتی  گفته می شود.

معرفی بخش بازاریابی فروشگاه اینترنتی 5040
شرکت 5040 در نظر دارد با جذب بازاریابان فعال و کوشا اقدام به همکاری در فروش محصولات خود نماید به همین منظور در سایت فروشگاه که از طریق آدرس زیر قابل دسترس است اقدام به جذب بازاریابان می نماید.
www.5040.ir

مزایا و تفاوتهای سیستم بازاریابی فروشگاه اینترنتی 5040

فروشگاه اینترنتی 5040 در راستای گسترش طرح ها و فعالیت های اقتصادی خود اقدام به راه اندازی پروژه ای تحت عنوان سیستم بازاریابی نمود.
در این طرح افراد بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای ، کاملا رایگان به عضویت سیستم بازاریابی در می آیند،
ثبت نام آسان و محیط کاربری ساده و به دور از پیچیدگی های نرم افزاری از جمله ویژگی های مهم این سیستم می باشد.
از جمله مزایای دیگر این سیستم عدم پیروی از الگوی سیستم های همکاری در فروش بصورت زنجیره ای و یا شبکه ای می باشد.
فروشگاه اینترنتی 5040 با ایجاد بسترها و ملزومات سخت افزاری و نرم افزاری این فرصت رابه اقشار مختلف مردم از جمله زنان خانه دار ، جوانان و ... می دهد تا با آموزش های تکمیلی از سوی واحد های آموزشی این شرکت ، بدون هیچ تخصص و سرمایه ای نسبت به کسب درآمد از فروش محصولات موجود در سایت 5040 اقدام نمایند.


شیوه ثبت نام:
برای ثبت نام در بخش بازاریابی کافیست به ادرس اینترنتی بالا مراجعه کرده و روی عنوان بازاریابی که به رنگ قرمز در بالای سایت سمت چپ پیداست کلیک کرده و ثبت نام نمایید.
در سیستم بازاریابی 5040، پس از ثبت نام و انجام مراحل لازم، لینکی به شما داده خواهد شد که شما می توانید آنرا در مکان مورد نظر خود (همانند ایمیل، فیس بوک، فروم ها، سایت یا وبلاگ خود،...) قرار داده و زمانی که فردی بر روی آن کلیک می کند، به سایت 5040 شخصی شما منتقل می شود.
سایت 5040 شخصی شما، همان سایت 5040 اصلی است که صرفاً شما در صورت تمایل، می توانید محصولات صفحه اول آن را طبق نیاز خود تغییر دهید تا کار انتخاب کالا را برای مشتریان هدف خود راحت تر کنید.
قوانین بازاریابی: قوانین مربوط به بخش بازاریابی هستند که شما می توانید از این بخش آنها را مشاهده کنید.
در صورت هرگونه ابهام و یا مشکل در سیستم بازاریابی با این شماره تماس حاصل نمایید.
021-44811193
در تصویر زیر به شما نحوه دقیق ثبت نام و فرآیند بازاریابی توضیح داده شده است.




کد N380109

وبگردی