آفتاب

کیهان: چرا وزیر ارشاد می گوید فساد اخلاقی در جامغه ریشه اقتصادی دارد؟/چه کسی گفته آمار طلاق بالاست؟

کیهان: چرا وزیر ارشاد می گوید فساد اخلاقی در جامغه ریشه اقتصادی دارد؟/چه کسی گفته آمار طلاق بالاست؟

کیهان با بیان این جمله از قول وزیر ارشاد که گفته بود:"شما نگران این هستید که چرا یک خانم در شهر ساپورت پوشیده ما هم معتقدیم که باید دولت در این زمینه روش‌هایی را برای اصلاح در پیش بگیرد اما نگرانی ما نگرانی وضع اقتصادی و جوانان است که با مشکل ازدواج، مسکن و شغل درگیرند و این ام‌الفساد مشکلات شده است" نوشت:

آقای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و نه وزیر اقتصاد یا صنعت و رفاه. بنابراین ایشان نمی‌تواند به جای پاسخگویی در زمینه مسئولیت خود و برخی کوتاهی‌ها در این زمینه، از مشکلات اقتصادی سخن بگوید. اصرار بر این امر به معنای سلب صلاحیت ایشان از خود است ضمن اینکه اگر کاربلد امور اقتصادی هستند، طبیعتا باید از وی در جای خود استفاده کرد و نه در حوزه ترویج و صیانت از فرهنگ اسلامی.

کيهان همچنين در برابر آمارنگران کننده طلاق که جنتي از آن ياد کرد نوشت:"آقای جنتی باید توضیح دهد که به استناد کدام آدرس و آمار غلط مدعی است از هر 3 خانواده تهرانی یکی به طلاق می‌انجامد؟! یا از هر 4 ازدواج یکی به طلاق منجر می‌شود؟‌!"

 

گفتني است آمار افزايش نرخ نگران کننده طلاق در سالهاي اخير بارها از سوي مراکز مختلف اعلام ودر رسانه ها از جمله کيهان درج شده است.

 

17302

 

کد N373923

وبگردی