آفتاب

کیهان، کامنت​های مطالب روزنامه​اش در سایت​ها را می​خواند

کیهان، کامنت​های مطالب روزنامه​اش در سایت​ها را می​خواند

روزنامه کیهان در شماره امروز خود با عنوان «استقبال شهروندان از تیتر دولت در زنگ حساب انشاء خواند» نوشت:

تیتر نخست روز پنج‌شنبه گذشته کیهان با استقبال گسترده در میان مخاطبان روزنامه مواجه شد و در عین حال بازتاب وسیعی در دیگر رسانه‌ها داشت.

تیتر نخست روز پنج‌شنبه کیهان این عبارت بود: «گزارش 100 روزه یا حمله به دولت سابق/ دولت در زنگ حساب انشاء خواند». به دنبال انتشار گزارش و تحلیل‌های روز پنج‌شنبه کیهان، تماس‌های بسیاری از سوی شهروندان با روزنامه انجام شد که اغلب حاکی از استقبال از این عنوان خبری بود و البته برخی از تماس‌گیرندگان نیز اصرار داشتند همچنان به تخطئه دولت قبل بپردازند؛ حال آن که کیهان به درستی پرسیده بود سخنان رئیس جمهور قرار بوده تخطئه دولت سابق به سبک تبلیغات انتخاباتی 7-8 ماه پیش باشد و یا ارائه گزارش عملکرد 100 روزه دولت جدید؟

یادآور می‌شود انتشار گزارش و تیتر کیهان در سایت‌های دیگر نیز با استقبال گسترده مخاطبان مواجه شد. از جمله برخی مخاطبان کامنت‌‌هایی از این قبیل را در سایت‌های مختلف گذاشته‌اند؛ «تیتر عالی بود.../ کیهان راست میگه، همش داشت آسیب‌شناسی 8 سال گذشته رو انجام می‌داد، البته بعضی آمارش هم اشتباه از آب درآمد/ تیتری براساس واقعیت.../ تیتر جالبیه ولی خوب کار همه دولت‌ها انشاء خوندنه/ احسنت... واقعاً هم همین بود/ عالی!! حسابی خندیدیم!/ اصلاً و ابداً تیتر کیهان را نمی‌پسندم / این تیتر عالی بود/ ایول واقعاً تیتر بجایی بود/ دمت گرم کیهان/ آخه انشایش هم انشای مالی نبود/ واقعاً دم کیهان گرم گرم گرم!/ این زیباترین، بامعناترین و بامسماترین و صد البته حرفه‌ای‌ترین تیتری بود که در مورد سخنان رئیس جمهور دیدم و در واقع منحصر بفرد بود!/ فرق کیهان با سایر نشریات و رسانه‌ها در همین جاها مشخص می‌شود/ دولت در زنگ حساب انشاء خواند...!!!!/ باز هم باید گفت دمت گرم کیهان/ اینکه نیاز به صد روز نداشت، در همان دو روز اول هم می‌توانست این انشا را بنویسد/ چه تیتر جالبی/ مرگ بر کیهان ]پاسخ؛ شعار مدعیان اصلاحات: زنده باد مخالف مرده من![/ احسنت بر کیهان... دولت راستگویان!!/ جالب بود. ان‌شاءالله دفعه بعد حواس آقای روحانی جمع باشد/ تیتر قشنگی زده خدائیش/ دمت گرم، چون واقعاً انشاء بود. خوب اومدی/ آخه از انشاء هم نمره نگرفت. معلوم نبود موضوع انشاء کارهای دولت بود یا گرفتن ایراد از دولت قبلی/ ... اما انشایی که نیاز به ویراستار حقوقی دارد. زیرا پر بود از سیاه‌نمایی و افترا/ واقعاً بهترین تیتری هست که میشه نوشت/ احسنت و آفرین بر کیهان واقعاً کیهان انقلابی عمل می‌کند و....

 

کد N3534

وبگردی