آفتاب

جایگزینی لیفت با نخ بجای جراحی زیبایی

جایگزینی لیفت با نخ بجای جراحی زیبایی

آیا لیفت با نخ جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت محسوب می شود؟

در روش های نوین جراحی زیبایی، پزشکان کم کم دارند تیغ جراحی را با سوزن و نخ جایگزین می کنند! این حرف معتبرترین پزشکان زیبایی دنیاست.
لیفت با نخ غیرتهاجمی بوده و جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت است
با روش های زیبایی و جوانسازی پوست که امروز در دسترس هستند می توانید روند طبیعی پیر شدن را به تأخیز بیندازید. و یکی از بهترین این روش های جوانسازی امروزه لیفت صورت با نخ محسوب می شود. این روش که از سازمان غذا و دارو آمریکا در سال 2015 تأییدیه گرفته، یک جایگزین غیر تهاجمی عالی برای روش سنتی جراحی لیفت صورت است. لیفت با نخ ایده آل ترین روش و کم تهاجم ترین راهکار برای کسانی است که واقعاً می خواهند بدون جراحی سنگین، تزریق یا استفاده از اشعه لیزر صورت خود را لیفت و جوانسازی کنند.


لیفت با نخ برای رفع افتادگی صورت


علاوه بر لیفت پوست و کاهش حالت کیسه ای آن، لیفت با نخ به افزایش و بازسازی حجم بخش میانه صورت و ناحیه گونه هم کمک می کند. به جای اینکه با روش هایی مانند تزریق فیلر و غیره بخواهید فقط بخش هایی از پوست را جا به جا کنید، روش های مدرن تر بیشتر تمرکز خود را روی لایه های عمیقتر گذاشته اند چراکه در واقع این لایه ها هستند که عامل اصلی افتادگی صورت محسوب می شوند.

واقعا از نخ و سوزن استفاده نمی کند!


در طول انجام لیفت با نخ، یک متخصص جراحی زیبایی یا متخصص پوست بخیه های متشکل از مواد جذب شونده را که از پلیمرهای قابل تجزیه زیستی تهیه شده اند زیر پوست جایگذاری می کند. این بخیه ها از طریق برش های بسیار ریزی که در ناحیه هدف بریده می شوند در جای خود قرار می گیرند. بخیه های زیر پوستی از طریق مخروط های دو طرفه به پوست می چسبند . سپس به آرامی کشیده شده و پوست را لیفت می کنند. با گذشت زمان این بخیه ها توسط بدن جذب شده و فیبروپلاست ها را شبیه سازی می کنند. فیبروپلاست ها سلول هایی از بافت های ارتباطی هستند که در کنار سایر بافت ها کلاژن تولید می کنند. افزایش تدریجی کلاژن به عنوان ماده اصلی موثر در جوانسازی صورت، باعث می شود که رفته رفته ظاهر جوان و طبیعی به صورت فرد باز گردد و دوام مناسبی هم داشته باشد.


هزینه آن معقول تر است


لیفت با نخ نه تنها از روش سنتی جراحی لیفت صورت کم خطرتر است، بلکه بسیار به صرفه تر هم هست! به طور میانگین در ایالات متحده و به طبع آن در سایر کشورهای دیگر هزینه لیفت صورت با نخ می تواند تا سه برابر ارزانتر از هزینه جراحی لیفت صورت تمام شود.

محدودیت سنی برای آن وجود ندارد


ایده آل ترین افراد برای انجام لیفت صورت با نخ، افراد بین سن 30 سال تا 60 سال هستند که وضعیت پوستی نسبتا مناسبی دارند. لیفت با نخ بیشترین تأثیر را برای بیمارانی دارد که تازه دارند علائم بروز حالت کیسه ای پوست صورت و افتادگی آن را تجربه می کنند و این علائم هنوز در آنها خیلی شدید نشده.اما چنانچه شدت علائم افتادگی بالا باشد، طبعاً به روش سنگین تری هم برای درمان آنها نیاز خواهد بود. لیفت صورت بهترین گزینه برای افرادی است که نمی خواهند تن به جراحی زیبایی بدهند و با خطرات و مشکلات و آسیب های آن دست و پنجه نرم بکنند.

بعد از لیفت با نخ لازم نیست تا هفته ها خودتان را قایم کنید


کل روند لیفت صورت با نخ می تواند در مطب خود پزشک صورت بگیرد و نهایتاً بین نیم ساعت تا یک ساعت زمان ببرد. این روش درد بسیار کمی دارد که نزیک به صفر است. پزشکان معمولاً قبل از عمل فقط از بی حسی موضعی در ناحیه هدف استفاده می کنند. دوره نقاهت بعد از لیفت با نخ به نسبت نتیجه فوق العاده اش بسیار کوتاه است. بعد از لیفت می توانید پس از یک یا دو روز به روند عادی زندگی خود بازگردید. نقاهتی که حتی کوتاه تر از تزریق فیلر است!


رضایتتان زود حاصل خواهد شد


تقریبا تمام کسانی که لیفت صورت با نخ را انجام داده اند بلافاصله نتیجه عمل را مشاهده کرده اند. تازه این نتیجه ی رضایت بخش بعد از گذشت چند ماه بهتر هم می شود. چراکه بدن در طول این مدت مدام در حال تولید کلاژن و جوانسازی خودش خواهد بود.

لیفت با نخ خطر بسیار کمی دارد


خب مثل تمام عمل های دیگر، لیفت صورت با نخ هم خالی از خطر و ریسک نیست. اما ریسک این عمل نسبت به روش های مشابه بسیار کمتر است. عوارض جانبی محتمل بعد از این عمل شامل ورم جزئی و کبودی سطحی می شود. همچنین احتمال بسیار کمی وجود دارد که در ناحیه کشیدن بخیه چروک های ریزی به وجود بیایند. که البته این تا حد زیادی به مهارت جراح شما بستگی دارد.
عواض جانبی جدی تر که ممکن است بروز پیدا کنند عبارتند از عفونت، آسیب به عصب ها و از دست رفتن قرینگی صورت. اما نگران نباشید. چنین عوارضی بسیار نادر هستند و احتمال بروزشان خیلی کم است. در هر صورت خطرات و ریسک این روش از استفاده از تیغ جراحی خیلی کمتر خواهد بود.

مشتری های راضی از لیفت با نخ


اکثر قریب به اتفاق کسانی که لیفت صورت با نخ را انجام داده اند از این عمل زیبایی و نتیجه آن بسیار راضی هستند. طبق آماری که به تازگی گرفته شده حدود 94 درصد از افرادی که تجربه لیفت با نخ را داشته اند از آن اعلام رضایت کرده اند.

کد N2418021

وبگردی