آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های رهبری و سازمانهای وابسته

نمایش ۱ تا 25 از ۱۵ مقاله

۱ـ محلی برای اظهار نظر نخبگان ۲ـ مجمعی مشورتی برای مسئولان و تصمیم گیران نظام. ۳ـ شناسایی موانع موجود بر سر راه تحقق سند چشم انداز. ۴ـ پیشنهاد پروژه به سازمانها و وزارتخانه های میزبان چالش.





شورای عالی انقلاب فرهنگی که با تدبیر حکیمانه امام راحل عظیم الشان به جای ستاد انقلاب فرهنگی پدید آمد، نقش فعال و مؤثری را در عرصه های امور فرهنگی کشور به خصوص دانشگاه‏ ها ایفا کرده است و برکات زیادی از خود به جای گذارد.



این سایت به زبان فارسی مشغول به فعالیت است و دارای بخش های ‌آشنایی با شورا خبروگزارش ‌مناسبت‌ها و رویدادها آرشیو عکس سرودهای انقلابی و.... می باشد.





این سایت به معرفی دفتر مقام معظم رهبری ایران می پردازد. هم چنین اطلاعاتی راجع به اعمال مسلمانان در اختیارتان قرار می دهد.



ورود شما را به سـایـت جـهانی آستـان قــدس رضــوی گــرامی مـی داریــم و از ایـنـکه بـا مرکز مطهر، نورانی و الهی حرم حضــرت عـــلی بن موسی الرضا(ع) از راه دور ارتباط یافته اید خوشحالیم. این مکـان مقدس، مورد توجّه عموم مسلمانان جهان و حتی پیروان دیگر ادیان دنیا می باشد، زیرا مدفن هشتمین امام از ائمه معصومین(ع)، و رهبـر بزرگ دینی شیعیان، حضرت رضا(ع) اســت که در قلب مسلمانان جهان جای دارد.



نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها حسب عنایت و دستور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌ العالی) با هدفی متعالی و در راستای ایجاد دانشگاه مؤمن و متعبد به هدایت الهی و در راستای تبیین ارزشهای اسلامی و تعمیق آگاهیهای دینی و اعتقادی دانشجویان و دانشگاهیان و بر اساس مصوبة نهایی اسفندماه سال 1372 شورای عالی انقلاب فرهنگی مبنی بر ایجاد سازمانی جدید برای تحقق منویات معظم‌ له، بر اساس اهداف و وظایف معی...



پژوهشکده امام خمینی (س) و انقلاب اسلامی، وابسته به موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) با هدف پژوهش در جوانب مختلف حیات و اندیشه امام و معرفی دیدگاه های ایشان و انقلاب اسلامی ایران تاسیس گردیده است.



این مؤسسه از سال 1363 تاكنون با انتشار چندین مجله به زبانهای مختلف و در سطوح گوناگون، تلاش خود را در جهت شناساندن فرهنگ اصیل اسلامی و نیز معرفی وجوه مختلف تمدن ایرانی به كار بسته است. آنچه كه در این سایت ملاحظه خواهید نمود مجموعه‌ای است از مقالات و گزارش‌ها در 21 عنوان به 3 زبان فارسی، عربی و انگلیسی انتظار ما از شما استفاده كننده عزیز این است كه با انتقادات و پیشنهادها و نقد مطالب موجود و ارسال م...



این سایت شامل بخشهای مختلفی است. می توانید به صورت تصویری از فعالیتهای صداوسیما مطلع شوید.واز زمان پخش برنامه های تلوزیون ورادیو باخبر شوید.



در پی فرمان حضرت امام در 21 فروردین 1358 و افتتاح حساب 100 و توجه عموم به این امر مهم بنیاد مسكن انقلاب اسلامی در بیست وپنجم اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز كرد. اساسنامه بنیاد در تاریخ هفدهم آذرماه سال 1366 به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.



اهداف ستاد عبارتند از: 1. اطلاع رسانی در خصوص فرهنگ نماز در ابعاد دینی ، علمی ، معرفتی، پژوهشی، فرهنگی و هنری 2. تبلیغ و ترویج فرهنگ نماز در سطوح مختلف ملی و بین المللی 3. ارائه آموزش های مرتبط با معارف ، احكام ، آداب ، اسرار عبادت ، نماز و دعا 4. ارائه خدمات به مراجعین و بستر سازی جهت همكاری صاحب نظران ، پژوهشگران و هنرمندان و معرفی آثار آنها در خصوص فرهنگ نماز 5. پاسخ گویی به نیازه...





سازمان تبلیغات اسلامی از جمله نهادهایی است که با هدف اعتلای فرهنگ نغز و پربار اسلام راستین و تبلور حیات معنوی و تعیین و ترویج شاخصای اعتقادی، بنیاد نهاده شد. پیرو تحولاتی که لازمه وجودی یک نهاد پویاست، و با عنایت خاص مقام معظم رهبری، از سال 1380 هجری شمسی محورهای اساسی آموزش، تحقیق و پژوهش، نشر و گسترش فرهنگ و معارف اسلامی و انس با قرآن، با بهره‌گیری از ابزارهای جدید و فن آوری روز در سرلوحه فعالیت...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۵ مقاله