آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های وزارت راه و ترابری و سازمانهای وابسته

نمایش ۱ تا 25 از ۸ مقاله

سازمان نقشه‌برداری کشور با سابقه بیش از50 سال تولید نقشه به عنوان یکی از سازمان های وابسته به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور با اهداف برنامه‌ریزی، هدایت،استاندارد کردن، نظارت و یکنواختی تهیه نقشه و اطلاعات مکانی مبنایی، پوششی و موردی انجام وظیفه می‌نماید. این اطلاعات با بهره‌گیری از توانمندی‌های کشور تهیه و بهنگام می‌گردند.



این پایگاه اطلاعاتی مفید درباره فرودگاه ها،شرکتهای هواپیمایی،اخبار،آب و هوا،آژانس های هواپیمایی و ... را دارا می باشد.





فعالیت های منظم هواشناسی اولین بار با اندازگیری عناصر جوی توسط سفارتخانه های انگلیس و روس درتهران و مناطق نفت خیز جنوب کشور شروع شد که این اطلاعات صرفا به بایگانی کشور های مربوطه منتقل شده و احتمالا در برنامه های تحقیقاتی آنها مورد استفاده ویژه قرار گرفته است.



سازمان جغرافیایی با بیش از سه ربع قرن تجربه در تهیه نقشه های پوششی و انجام کلیه فعالیتهای نقشه برداری و جغرافیایی، هماهنگ با پیشرفتهای علمی و فنی جهان، آمادگی کامل ارائه خدمات گوناگون در زمینه های مختلف علوم و فنون جغرافیایی، دورسنجی و نقشه برداری را دارا می باشد.



شركت سهامی آزمایشـگاه فنـی و مكانیـك خاك یكـی از شـركتهـای تابعـه وزارت راه و ترابری می باشد كه با بیش از 40 سال سابقه فعالیت در امور كنتـرل كیفی و مطالعه خصوصیات فیزیكی و مكانیكی خاكها و مصالح ساختمانی و نیـز امور ژئوتكنیك هم اكنون در قالب یك سـازمان مركـزی در تهـران و 10 مدیریت كـل و 17 مدیـریــت اســتـانـی ، 51 شـعبـه آزمـایشــگاهــی در شهرستانهـای بزرگ و قـریب 400 واحد محلی و 40 اكیپ ت...



این سایت شامل بخشهای مختلفی مثل اخبار مناقصه ومزایده میباشد.در قسمت مناقصه ومزایده وارد سایت iranets می شوید ومی توانید در مناقصه ها شرکت کنید.



شرکت مهندسین مشاور مترا در سال 1363 تأسیس گردید. شرکت مترا به عنوان مشاور اصلی وزارت راه و ترابری انجام خدمات مشاوره علی الخصوص در زمینه سیستم حمل و نقل و فناوری اطلاعات این وزارتخانه را بر عهده دارد. از مهمترین مصادیق این فعالیتها می توان به پروژه « طرح جامع حمل و نقل کشور » اشاره نمود که هم اکنون با همکاری شرکت فرانسوی EGIS در حال انجام است. مهندسین مشاور مترا در زمینه مطالعات راه آهن، راه، ابن...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۸ مقاله