آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های خدمات حمل و نقل

نمایش ۱ تا 25 از ۱۳ مقاله

در سال 1348 انجمــن با همـت و فعالیت سه شرکت حمل و نقل بین المللی ایرانی تأسیس گردید. در آن زمان شرکتهای حمل و نقل بین المللی ایرانی انگشتشمار بودند و حمل و نقل برون مرزی کالا عمدتاً توسط فورواردرهای خارجی که نمایندگان یا دفاتری در ایران داشتند انجام میشد.



شرکت تکبار یک شرکت حمل و نقل بین المللی دارای عضویت در فیاتا است.







مجهز به سرویس های سیار در سطح تهران بزرگ، مجهز به کلیه لوازم مربوط به جابجایی وبارگیری دستگاههای صنعتی و ماشین آلات می‌باشد.



به استناد پروتکل مورخ هشتم مرداد ماه 1349 مطابق با سی‌ام ژوئیه 1970 میلادی منعقده بین دولتین ایران و اتحادجماهیر شوروی سوسیالیستی و در جهت تداوم و گسترش همکاریهای حمل ونقل بین دو کشور، شرکت سهامی خاص مختلط امور حمل ونقل ایران و شوروی تأسیس گردید که طبق قوانین و مقررات جاری در کشور ایران فعالیت نماید و شامل خدمات حمل و نقل بین المللی دریایی، زمینی، هوائی می‌باشد.



خدمات ترانزیت و صادرات به وسیله کشتی، خرید و فروش، دادن اجازه نامه حمل بار، کرایه دادن کشتی نفت کش، بهره برداری تجاری و غیره را شامل می‌شود.





فعالیتهای آن در زمینه حمل و نقل بین المللی و شعبه های آن در تمام بنادر ایران و شامل خدماتی از قبیل: کامیون مستقیم، راه آهن، کشتی، بازدید و سرکشی از محموله، نمایندگیها، خدمات مشاوره برای برنامه ریزی و بهره برداری از اسباب حمل و نقل می‌باشد.



شرکت حمل ونقل بین المللی دور رو در سال 1364 با کسب مجوز فعالیت از وزارت راه و ترابری تحت شماره 57721 در اداره ثبت شرکتهای تهران به ثبت رسیده است . این شرکت عضو انجمن شرکتهای حمل ونقل بین المللی ایران و اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران میباشد.



شرکت تش آوا طی بیش از پنج سال فعالیت خود در حمل ونقل بین المللی، با تکیه بر حمل ونقل محمولات ترکیبی و کانونشنال از مبادی کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) به قلمرو جمهوری اسلامی ایران و بالعکس و همچنین بصورت ترانزیت، به مقاصد مختلف در خارج از کشور از جمله کشورهای منطقه همانند افغانستان، هندوستان و امارات متحده عربی با بکارگیری شبکه راه‌آهن (CIS) و شبکه راه‌آهن ایران و بالعکس و سایر روشهای حمل و نق...



شرکت حمل و نقل بین المللی زهره شب با برخورداری از نیروی فعال و مجرب و امکانات گسترده در عرصه صنعت حمل و نقل، آماده ارائه مطلوبترین خدمات حمل و نقل بین المللی به صورت زنجیره ای به مجریان بازرگانی کشور می باشد. شرکت حمل و نقل بین المللی و کشتیرانی زهره شب با هدف مشارکت در امر ترابری جادهای در سال 1373 با مشارکت سرمایه گذار افغانی و ایرانی تاسیس و تحت شماره 8799 به ثبت رسیده است تا این مهم را وجه همت...



موســسه اجاره جرثقیل گلستان در تهران (تمام نقاط) با ارایه خدمات نوین ، راهکار های جدید در خدمــتت مشتــریان قرار داده است که ازین راهکار ها میتوان بهمحاسبه جرثقیل مورد نیاز جهت جابجایی با وزنن های مشخص و ارایه اطلاعات همکاران در کــــل ایران بهه صورت طبقه بندی شده اعم از محدوده کاری ، تناژ کاری ، و شماره تلفن و همچــــنین ارایه جداول باربرداری جرثقیل هاا جهت سهولت در امر انتخاب جرثقیل مورد نیاز...



نمایش ۱ تا ۲۰ از ۱۳ مقاله