آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های سفارتخانه‌های ایران در سایر کشورها

نمایش ۱ تا 25 از ۲۳ مقاله


این کشور در خاورمیانه،در بخش جنوبی خلیج فارس واقع شده است. این کشور از هفت امیرنشین به نام‌های ابوظبی، دبی، عجمان، فجیره، رأس‌الخیمه، شارجه و ام‌القوین تشکیل شده است. پایتخت این کشور، شهر ابوظبی است.









ارمنستان کشوری است محصور در خشکی، در قفقاز جنوبی در میان دریای سیاه و دریای مازندران واقع شده است. پایتخت این کشور، شهر ایروان است.







روابط دیپلماتیك سیاسی ایران و اتیوپی با اعزام سفیر فوق العاده(غیر مقیم) ایران به آدیس آبابا در سال 1339 و اعزام وزیر مختار اتیوپی به تهران در همان سال آغاز گردید. سفارت ایران در آدیس آبابا رسماً در سال 1340 افتتاح شد.





در رابطه با تاریخ شوروی مایلم فقط یادآوری كنم كه از نظر سیاستمداران ایرانی، اتحاد شوروی سابق از نظر استعمار و توسعه آرمان های خود بدون توجه به فرهنگ دیگران و بدون توجه به قوم دیگر و ذهنیت مردم، در این مرحله می‌توانست با كشورهای قابل مقایسه باشد. ولی این بدان معنی نیست كه آن حرفها، انتقاد از ذهنیت و فرهنگ ملت شوروی سابق باشد. می‌دانید، ما همیشه سعی می‌كردیم ملت آمریكا را از دولت آمریكا تمییز دهیم.









ایران کشوری است با سرزمینی پهناور وبیش ازچهارهزار سال تمدن یکپارچه , که از آغاز عصر جمهوری اسلامی در سال 1357 تغییراتی بنیادین و شگفتی هایی نمادین در اقتصاد , صنعت , سیاست و تمامی زوایای زندگی اجتماعی آن رخ نموده است. روابط دو کشور ایران و استزالیا نیز از این رخداد بی بهره نبوده است.



با توکل به خداوند بزرگ به منظور ارائه تسهیلات هرچه بهتر به شما هموطن عزیز سایت این سفارت راه اندازی شده است. از این پس آخرین اطلاعیه های بخش کنسولی از این طریق به اطلاع خواهد رسید، و هموطنان میتوانند با مراجعه به سایت امور کنسولی خود را از این طریق انجام دهند.

















نمایش ۱ تا ۲۰ از ۲۳ مقاله