آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان قم

نمایش ۱ تا 25 از ۵۰ مقاله




به منظور نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاههای اداری و در اجرای اصل 174 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران ، سازمانی به نام «سازمان بازرسی کل کشور» که در این قانون به اختصار سازمان نامیده می شود زیر نظر قوه قضائیه و با اختیارات و وظایف مندرج در این قانون تشکیل می‌شود .



بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نهادی است انقلابی که بر اساس فرمان 21 فروردین ماه 1358 رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) به منظور تأمین مسکن محرومان به ویژه روستاییان در چهارچوب سیاستها و برنامه های دولت تشکیل گردیده است. در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان قم بعد از تشکیل استان در سال 1375 به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم تغییر نام یافت.











شهر قم در حاشیه کویر مرکزی ایران قرار دارد. اکثر زمین ها و اراضی اطراف شهر شوره زار و نمک زار می باشدو قابل کشت و بهره برداری نیست. بغیر از فصل تابستان که گرما در این شهر شدید می باشد, بقیه سال آب و هوا برای سفر به قم مناسب است.



شرکت آب وفاضلاب روستایی استان قم براساس مصوبه مورخه دوازدهم آذرماه 1374 مجلس شورای اسلامی وتصویب هیأت محترم وزیران درهشتم مردادماه 1376 فعالیت رسمی خود را از ابتدای سال77 شروع نموده است.



شهر تاریخی و مذهبی قم جایگاه ویژه ای در میان مسلمانان ایران و جهان دارد قم با تاریخی کهن و مردمانی مومن ، متدین و خونگرم از دیرباز مورد توجه خاص و عام بوده و جایگاه ویژه‌ای درمیان مسلمانان کشور و جهان دارد









شرکت گاز استان قم همچون دیگر سازمانهای دولتی در نمایشگاهی که به مناسبت هفته دولت با شعار « ما می توانیم » از سوی استانداری قم برگزار گردید حضور پیدا کرد. در این نمایشگاه فعالیت های این شرکت در دولت نهم در خصوص موارد ذیل به نمایش گذاشته شد.



استانداری قم جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود از بین افراد واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون کتبی و توانمندی های عمومی و تخصصی و گزینش به صورت پیمانی استخدام می نماید.



استان قم مساحتی در حدود 14631 کیلومتر مربع را به خود اختصاص داده و در جنوب شهر تهران و در منطقه ای پست واقع شده است. قم به عنوان مرکز استان در 135 کیلومتری تهران قرار گرفته است. حرم مطهر حضرت معصومه(س) خواهر امام رضا (ع) در این شهر واقع شده است. جمعیت این شهر در سال 1373 حدود 830000 نفر برآورد شده که %16/91 آن را جمعیت شهری و %82/8 آنرا جمعیت روستایی تشکیل میدهد و بقیه نیز به عنوان مسافر و زائر ت...





استان قم به لحاظ راههای ارتباطی در یک منطقه بسیار حساس کشور واقع شده است چون از یک سو ارتباط بین استانهای صنعتی کشور به پایتخت بوده و از سوی دیگر نقطه ارتباط و اتصال کلیه استانهای جنوبی و شرقی و جنوب غربی که بیش از 17 استان کشور را در بر می‌گیرد می‌باشد.



دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم (شعبه اصفهان)







تلفن گویا 8821082 حوادث 121 روابط عمومی 8822403 مدیر عامل 8822400 منطقه شرق 7743770 منطقه غرب 8822990 نشانی: منطقه شرق قم- میدان شهدا- ابتدای خیابان معلم منطقه غرب قم- خیابان توحید- نبش میدان شهید امینی بیات







نمایش ۱ تا ۲۰ از ۵۰ مقاله