آفتاب

لینک های مفید آفتاب

لینک های استان قزوین

نمایش ۱ تا 25 از ۷۵ مقاله






















مردم نیکوکار وایثارگر با اهداء خون خود ثابت نمودند که اگر سازمانی مورد قبولشان باشد موفقیتش حتمی است. پشتیبانی همه جانبه مردم از این سازمان باعث گردید تا در انقلاب اسلامی ملت ایران خدمات شایانی که از آن انتظار می رفت انجام دهد. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی نیاز به ساماندهی به خدمات انتقال خون در کشور احساس گردید. لذا براساس اطلاعات وسوابق عملکرد واحدهای عملیاتی مجلس شورای اسلامی در تاریخ 30...







شرکت آب و فاضــلاب اســتان قـزوین که بر طبق اساسنامه خــود مسوولیـت احداث ، بـهره بــرداری ازتاسیــسات و تجهـیزات ، تـامین ، انتقال و توزیع آب شـرب وارائه خـدمات مـناسب پــس از فروش به جمعیت شهری تحت پوشـش، همـچنین احـداث و بهره برداری از شبکه جـمع آوری و انـتقال فاضـلاب وتصفیه آن بر طبق استانداردهای موجودرا برعهده دارد.



سازمان کار و آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین در امور و کارگری برای حفظ و صیانت انسانی وظایف خود را بر اساس چهارچوب قانون کار در راستای تنظیم روابط کار و بازار کار ایفای نقش می کند.



استان قزوین درحوزه مرکزی ایران بین 48 درجه و44 دقیقه تا50 درجه و51 دقیقه طول شرقی از نصف النهار گرینویچ و35 درجه و24 دقیقه تا36 درجه و48 دقیقه عرض شمالی نسبت به خط استوا قرار دارد.



شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قزوین در سال 1376 شمسی تاسیس شده و فعالیت خود راعملاً از اوایل سال 1377 آغاز کرده است در ابتدا زیر نظر اداره کل مهندسی بهداشت وزارت جهادسازندگی مشغول بوده و در تیر ماه سال 1381 با تصویب هیات محترم وزیران کلیه شرکتهای آب و فاضلاب روستایی از وزارت کشاورزی منتزع و به وزارت نیرو ملحق شدند .



اولین مطالعات علمی و سیستماتیک در مورد منابع آب قزوین در سال 1339 توسط بنگاه مستقل آبیاری صورت گرفت. بعداز زلزله بوئین زهرا در سال 1341 و از بین رفتن تعدادی از روستاها و قنوات که در آن زمان مهمترین منابع تأمین آب بودند، طبق تصمیم دولت وقت همراه با نوسازی روستاها، اقداماتی نیز برای توسعه کشاورزی و صنعتی بعمل آمد. بطوریکه از سال 1343 عملاً پروژه عمران قزوین توسط طرح آبیاری دشت قزوین و سازمان عمران ب...







جهاد دانشگاهی نهادی است جوشیده از بطن انقلاب. این نهال نورس که با دستور امام ( ره ) همزمان با انقلاب فرهنگی پا به عرصه‎ی وجود گذاشت ،به منظور تحقق بخشیدن به آرمان‎های انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فرو گذار نکرده و امروز همچون درختی تنومند از ستونهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌گردد.



آغاز فعالیت شهرداری قزوین را 1296 خورشیدی نوشته‌اند، زیرا در این سال برای اولین بار رییس بلدیه قزوین به این سمت برگزیده و مشغول به كار شد.



مرکز آموزش زبان فارسی دوره های متعدد فارسی راکه متناسب با نیاز افراد مختلف است برگزار می کند. در دوره های فارسی پایه و فارسی پیشرفته زبان آموزان هفته ای 20 ساعت آموزش می بینند. کلاسها بر اساس چهار مهارت اصلی درک شنیدن، مکالمه، درک خواندن و نگارش و درس دستور برنامه ریزی می شود . میزان تاکید بر مهارت ها در حالت عمومی یکسان است ولی چنانچه زبان آموزان نیاز به تقویت بیشتر مهارت های خاص داشته باشند در د...





نمایش ۱ تا ۲۰ از ۷۵ مقاله