۱۵ بهمن ماه تا اول اسفند ماه ۱۳۸۴

● فروردین‌ (برج‌ حمل‌): چشم‌ انداز همه‌ ارتباطهای‌ عاطفی‌ و رمانتیك‌ تان‌ بسیار درخشان‌ و امیدوار كننده‌ خواهد بود وخواسته‌ها و توقعاتتان‌ از آنها در بالاترین‌ میزان‌ ممكن‌ …

● فروردین‌ (برج‌ حمل‌):
چشم‌ انداز همه‌ ارتباطهای‌ عاطفی‌ و رمانتیك‌ تان‌ بسیار درخشان‌ و امیدوار كننده‌ خواهد بود وخواسته‌ها و توقعاتتان‌ از آنها در بالاترین‌ میزان‌ ممكن‌ قرار می‌گیرد. در این‌ روزها مدام‌ با خود می‌اندیشیدكه‌ آیا همسرتان‌ قادر است‌ انتظارات‌ و توقعات‌ بالایتان‌ را برآورده‌ سازد یا نه‌؟ بهتر است‌ تا جای‌ ممكن‌ به‌او سخت‌ نگیرید، چون‌ مطمئن‌ باشید كه‌ او نهایت‌ سعی‌ و تلاشش‌ را به‌ كار بسته‌ است‌! تا حد ممكن‌تعادلی‌ معقول‌ و منطقی‌ بین‌ مسایل‌ و امور كاری‌ و تحصیلی‌ با تفریح‌ و سرگرمی‌ به‌ موقع‌ برقرار نمایید!
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
● اردیبهشت‌ (برج‌ ثور):
در این‌ روزها شروعی‌ با اعتماد به‌ نفس‌، جسورانه‌ و اطمینان‌ بخش‌ را تجربه‌ خواهید كرد. و با وجودآنكه‌ تا حدی‌ بیشتر از معمول‌ عاطفی‌ و احساساتی‌ خواهید بود، ولی‌ از خواسته‌ها و انتظارات‌حقیقی‌تان‌ در زندگی‌ بیشتر اطمینان‌ و آگاهی‌ دارید و در این‌ رابطه‌ افكار بسیار خلاقانه‌ و مبتكرانه‌ای‌ به‌ذهنتان‌ خطور خواهند كرد كه‌ در صورت‌ استفاده‌ بجا و به‌ موقع‌ از آنها و با بهره‌گیری‌ از عزم‌ و اراده‌راسخ‌تان‌، قطعا راه‌ پیشرفت‌ و موفقیت‌ روزافزون‌ به‌ رویتان‌ گشوده‌ می‌شود.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
● خرداد (برج‌ جوزا):
در تلاشید تا احساسات‌، عواطف‌، اندیشه‌ها و افكارتان‌ را نزد خود حفظ نمایید و از بروز دادن‌ آنها نزددیگران‌ حتی‌ عزیزانتان‌ اجتناب‌ خواهید كرد. ولی‌ طولی‌ نمی‌كشد كه‌ با ورود افراد جالب‌ و قابل‌ اعتمادی‌به‌ زندگی‌تان‌ قفل‌ سكوت‌ دیرینه‌ را می‌شكنید و تمام‌ افكاری‌ را برملا می‌سازید كه‌ تمام‌ این‌ مدت‌ ذهنتان‌را به‌ خود مشغول‌ كرده‌ بودند. در این‌ روزها همسر یا عزیزتان‌ در رابطه‌ با ابراز احساسات‌ واقعی‌ قلبی‌ نزدشما كاملا احساس‌ راحتی‌ می‌كند و می‌توانید از این‌ فرصت‌ بی‌نظیر در جهت‌ تحكیم‌ رابطه‌تان‌ بهره‌گیرید.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * *
● تیر (برج‌ سرطان‌):
در این‌ روزها بیشتر اوقاتتان‌ را به‌ اندیشیدن‌ در مورد نظر دیگران‌ نسبت‌ به‌ خودتان‌ اختصاص‌ خواهیدداد و سخن‌ آنان‌ برایتان‌ اهمیت‌ خیلی‌ زیادی‌ خواهد داشت‌. به‌ خاطر دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی‌ كه‌ دائما در ذهنتان‌ موج‌ می‌زنند، به‌ جای‌ اتخاذ راهكارهایی‌ مناسب‌ و به‌ موقع‌ برای‌ رفع‌ مشكلات‌ موجود درزندگی‌ روزمره‌تان‌، به‌ وخامت‌ و پیچیدگی‌ اوضاع‌ دامن‌ خواهید زد. بهتر است‌ با اعصابی‌ راحت‌ و آرامش‌خاطر به‌ جنگ‌ مشكلات‌ بروید، وگرنه‌ هرگز نتیجه‌ مطلوب‌ و سریعی‌ عایدتان‌ نخواهد شد.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: *
● مرداد (برج‌ اسد):
آنقدر وقت‌ آزاد دارید و با فراغ‌ بال‌ با مسایل‌ برخورد می‌كنید كه‌ قادرید بعد از مدتها كمی‌ تمدداعصاب‌ نمایید و به‌ امور تفننی‌ و سرگرم‌ كننده‌ بپردازید. در این‌ روزها فقط با یك‌ هدف‌ مشخص‌ وخلل‌ناپذیر پیش‌ می‌روید: اینكه‌ در همه‌ امور نفر اول‌ باشید و در تمام‌ رقابتها بقیه‌ را از میدان‌ به‌ در كنید!باید بدانید كه‌ رقابت‌طلبی‌ و جاه‌ طلب‌ بودن‌ خوب‌ و پسندیده‌ است‌، به‌ شرط آنكه‌ دیگران‌ را از خودنرنجانید و حتی‌ اگر همه‌ امیدها و آرزوهایتان‌ عملی‌ نشدند، سرخورده‌ و مأیوس‌ نشوید.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: *
● شهریور (برج‌ سنبله‌):
مثل‌ پروانه‌ای‌ از خود گذشته‌ و ایثارگر به‌ دور شمع‌، دائما مایلید نقش‌ حامی‌ و پشتیبان‌ و سپر بلای‌عزیزانتان‌ را ایفا نمایید و تمام‌ مخاطرات‌ را به‌ جان‌ خواهید خرید تا آنان‌ با مشكلی‌ مواجه‌ نگردند. در این‌روزها وسوسه‌ خرید به‌ جانتان‌ می‌افتد و قادر به‌ كنترل‌ مخارج‌ نخواهید بود، ولی‌ بهتر است‌ قبل‌ ازهرگونه‌ خریدی‌، ابتدا اطمینان‌ حاصل‌ نمایید كه‌ پولتان‌ را درست‌ و بجا خرج‌ می‌كنید. در این‌ رابطه‌می‌توانید از پند و اندرزهای‌ سودمند و ارزشمند عزیزان‌ دلسوزتان‌ استفاده‌ كنید.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * *
● مهر (برج‌ میزان‌):
تمام‌ مدت‌ درتلاشید تا همسر یا عزیزتان‌ را از تكرار خطاها و اشتباهات‌ قابل‌ پیش‌بینی‌ و تكراری‌ منع‌نمایید، ولی‌ آیا در این‌ زمینه‌ موفقیتی‌ عایدتان‌ می‌شود؟ احتمالا خیر، ولی‌ همین‌ كه‌ تلاش‌ خود را به‌خرج‌ می‌دهید، كلی‌ ارزش‌ دارد! در این‌ روزها در جمع‌های‌ خانوادگی‌ تا جای‌ ممكن‌ محتاطانه‌ و سنجیده‌رفتار كنید، به‌ خصوص‌ زمانی‌ كه‌ قصد پند و اندرزگویی‌ دارید، وگرنه‌ همه‌ دچار این‌ سوءتفاهم‌ می‌شوندكه‌ شما قصد دخالت‌ بیجا در زندگی‌شان‌ را دارید و آنان‌ را از خود دور خواهید كرد. به‌ فكر راهكارها وتدابیر جدید و مؤثری‌ برای‌ بهبود زندگی‌ خانوادگی‌تان‌ باشید!
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * *
● آبان‌ (برج‌ عقرب‌):
با دنیایی‌ شور و اشتیاق‌ مایلید تمام‌ برنامه‌ ریزی‌ها و نقشه‌هایی‌ را نزد عزیزانتان‌ عنوان‌ نمایید كه‌ مدتها برایشان‌ وقت‌ گذاشته‌اید و از افشای‌ امیدها و آرزوهایتان‌ در این‌ زمینه‌ نیز ابایی‌ نخواهید داشت‌. ولی‌ممكن‌ است‌ رازی‌ را در دل‌ نگه‌ دارید، آن‌ هم‌ صرف‌ این‌ باور كه‌ امكان‌ دارد دیگران‌ با عقیده‌تان‌ مخالفت‌كنند. در این‌ روزها برخورداری‌ از حمایت‌های‌ بی‌شائبه‌ عزیزانتان‌ اهمیت‌ بسزایی‌ برایتان‌ دارد و باعث‌می‌شود كه‌ با اعتماد به‌ نفس‌ و جسارت‌ نویافته‌ای‌ به‌ جنگ‌ مشكلات‌ بروید.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * *
● آذر (برج‌ قوس‌):
افكار بكر و ایده‌های‌ خلاقانه‌ و منحصر به‌ فردی‌ به‌ ذهنتان‌ راه‌ پیدا خواهند كرد. پس‌ تا می‌توانید از آنهااستفاده‌ مثبت‌ به‌ عمل‌ آورید و در جهت‌ پیشرفت‌ روزافزون‌ از آنها بهره‌ گیرید. در این‌ روزها همه‌عزیزانتان‌ مشتاقانه‌ و بی‌صبرانه‌ سراپاگوش‌ خواهند بود تا پند و اندرزهای‌ مثمرثمر و سودمندتان‌ رابشنوند و زمانی‌ كه‌ بالاخره‌ لب‌ به‌ سخن‌ می‌گشایید، همه‌ را تحت‌ تأثیر خود قرار خواهید داد. در صورت‌تجرد می‌توانید از این‌ فرصت‌ بی‌نظیر در جهت‌ متقاعد كردن‌ نیمه‌ گمشده‌تان‌ به‌ ازدواج‌ نهایت‌ استفاده‌ رابه‌ عمل‌ آورید و در صورت‌ تأهل‌ قادرید به‌ همسرتان‌ ثابت‌ كنید كه‌ از قابلیت‌ها و توانایی‌های‌ متعددی‌برخوردارید.
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * *
● دی‌ (برج‌ جدی‌):
زمان‌ مناسب‌ برای‌ تفكیك‌ كردن‌ اهداف‌ بندپروازانه‌ و جاه‌ طلبانه‌ سرنوشت‌ ساز از اهداف‌ مقطعی‌ وگذرا فرا خواهید رسید، از این‌ رو نهایت‌ استفاده‌ را از آن‌ به‌ عمل‌ آورید، مگر نه‌ این‌ است‌ كه‌ از مدتهای‌مدیدی‌ در انتظار فرا رسیدن‌ این‌ فرصت‌ بوده‌اید؟ در این‌ روزها تصمیم‌ هایی‌ تعیین‌ كننده‌ در رابطه‌ باآینده‌ اتخاذ خواهید كرد. تا جایی‌ ممكن‌ قابلیت‌ها و توانایی‌های‌ منحصر به‌ فردتان‌ را باور داشته‌ باشید واز آنها در جهت‌ جامه‌ عمل‌ پوشاندن‌ به‌ امیدها و آرزوهایتان‌ بهره‌ گیرید!
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * *
● بهمن‌ (برج‌ دلو):
زندگی‌ اجتماعی‌تان‌ دستخوش‌ تغییر و تحول‌ بسیار مثبت‌ و درخشانی‌ می‌گردد و دوستان‌ و عزیزانتان‌در این‌ زمینه‌ از هیچگونه‌ حمایت‌ و یاری‌ فروگذار نخواهند كرد. در این‌ روزها یكی‌ از دوستان‌ نزدیك‌تان‌شادتر و خرسندتر از همیشه‌ جلوه‌ می‌كنند و همین‌ باعث‌ می‌شود كه‌ با روحیه‌ای‌ مضاعف‌ به‌ این‌ ارتباطتحكیم‌ بخشید. اگر با نگاهی‌ عمیق‌ و موشكافانه‌ به‌ همسر یا عزیزتان‌ بنگرید و زاویه‌ دیدتان‌ را تغییردهید، قطعٹ قادر به‌ شناسایی‌ خصوصیات‌ و ویژگی‌های‌ جالب‌ و منحصر به‌ فردی‌ در او خواهید شد كه‌مایه‌ مباهات‌ و افتخارتان‌ خواهد بود!
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *
● اسفند (برج‌ حوت‌):
عقاید و طرح‌های‌ بكر و بزرگی‌ در رابطه‌ با وضعیت‌ آینده‌ شغلی‌ یا تحصیلی‌تان‌ به‌ ذهنتان‌ خطورخواهند كرد كه‌ اگر آنها را به‌ مرحله‌ عمل‌ درآورید، با پیشرفت‌ها و موفقیت‌های‌ حیرت‌ آور و بی‌ نظیری‌مواجه‌ می‌گردید كه‌ باعث‌ تعجب‌ اطرافیانتان‌ می‌شوند. در این‌ روزها قادرید پیشنهادهای‌ بسیار سودمندو مثمرثمری‌ به‌ همكاران‌ و دوستان‌ خود ارایه‌ دهید كه‌ البته‌ باید به‌ عملی‌ بودن‌ آنها هم‌ توجه‌ كافی‌مبذول‌ داشته‌ باشید. اگر هشیارانه‌تر با زندگی‌ برخورد نمایید قطعا در خواهید یافت‌ كه‌ بیش‌ از آنچه‌متوجه‌ باشید می‌تواند آموزنده‌ باشد!
▪ وضعیت‌ رمانتیك‌ ©©©©
▪ وضعیت‌ مالی‌: $ $ $ $
▪ وضعیت‌ ارتباطی‌: * * * * *