سه‌شنبه ۲۷دی ۱۳۸۴

متولدین فروردین (بره): این روزها سرگردان و حیران هستی مسائلی هست كه تو را به شدت مشغول داشته و از هدف اصلی دور میدارد باید با كنار نهادن این جزئیات به هدف اصلی خود اندیشید. متولدین …

متولدین فروردین (بره):
این روزها سرگردان و حیران هستی مسائلی هست كه تو را به شدت مشغول داشته و از هدف اصلی دور میدارد باید با كنار نهادن این جزئیات به هدف اصلی خود اندیشید.

متولدین اردیبهشت (گاو):
سعی میكنی بین وظایف و مسئولیتهای خود نوعی تفاهم و تعادل ایجاد كنی این قطعا بهترین راه حل خواهد بود بین زندگی اجتماعی و خصوصی باید تعادل ایجاد كرد.

متولدین خرداد (دوقلوها):
در پی نوآوری و خلاقیت باش تا از شر این روزمرگی و تكرار نجات پیدا كنی هراز چندگاهی با تدبیری تازه یا ابتكاری نو باید این فضای خسته كننده را تغییر داد.

متولدین تیر (خرچنگ):
بهتر است رضایت همسر خود را بدست آوری زیرا او جز سعادت و خوشبختی تو چیز دیگری نمی‌خواهد بسیاری از مشكلات و اختلافات را میتوان با گفتگوی صمیمانه برطرف كرد.

متولدین مرداد (شیر):
این كنجكاوی پیوسته توست كه باعث میشود به هر جایی سر بكشی تا از هر چیزی با خبر شود اگراین كنجكاوی مهار نشود و از آن در راههای خوب استفاده نشود این دردسر ساز خواهد بود.

متولدین شهریور (سنبله):
این روزها باید در شرایط خوب و متعادلی باشی به نظر می‌رسد بعضی از طوفان‌های عاطفی فروكش كرده و اینك زمان تامل و اندیشیدن فرا رسیده.

متولدین مهر (ترازو):
باید سطح در آمد خود را ارتقاء دهی به نحوی كه پاسخگوی تو و خانواده‌ات باشد برای اینكار باشد حتما برنامه‌ریزی دراز مدتی داشت زیرا یك شبه همه چیز حل نخواهد شد.

متولدین آبان (عقرب):
این خردمندی و اقدام جالب توست كه خانواده را نسبت به تو امیدوار می‌سازد اگر در این راه از خود سستی و تنبلی نشان دهی عواقب سختی را در پی خواهد داشت.

متولدین آذر (کمان):
حق گرفتنی است نه دادنی پس تو هم باید حق خود را مطالبه كنی ممكن است در این راه متحمل خسارتی شوی ولی در نهایت پیروزی از آن تو خواهد بود.

متولدین دی (بز):
همچنان در انتظار فرصت كاری تازه‌ای هستی كه بتواند بخش عمده‌ای از نیازهای تو را برآورده سازد این فرصت بوجود خواهد آمد مشروط بر اینكه تو نیز از هیچ كوششی دریغ نكنی.

متولدین بهمن (ظرف آب):
باید این مسایل در كنترل تو درآید این هرج و مرج را باید پایان داد با دور اندیشی و اقدام به موقع باید به نحوی رفتار كرد كه هدایت و كنترل برنامه‌ها از دست نرود.

متولدین اسفند (ماهی):
بزودی موفقیتی را كسب میكنی كه مورد توجه و تحسین دیگران است برای این موفقیت پس از خداوند باید از كسانی قدردانی بكنی كه تو را در این راه یاری كردند.