پیامی با عنوان ERROR ON PAGE‌

پیامی با عنوان ERROR ON PAGE‌ پس از آنكه یك صفحه وب بارگذاری می‌شود. پرسش : پس از آنكه یك صفحه وب بارگذاری می‌شود پیامی با عنوان ERROR ON PAGE‌ در سمت چپ و پائین صفحه ظاهر می‌شود. گاهی اوقات پس از آنكه …

پیامی با عنوان ERROR ON PAGE‌ پس از آنكه یك صفحه وب بارگذاری می‌شود.
پرسش : پس از آنكه یك صفحه وب بارگذاری می‌شود پیامی با عنوان ERROR ON PAGE‌ در سمت چپ و پائین صفحه ظاهر می‌شود. گاهی اوقات پس از آنكه یك صفحه به درستی بارگذاری شد و در حین مشاهده سایر صفحات وب همان پیغام خطا ظاهر می‌شود. با نصب مجدد IE ۵.۵ و بارگذاری آن و حذف تمامی فایلهای موقتی .TMP باز نیز تغییری حاصل نشد. IE ۶ را نیز روی سیستم نصب كردم اما باز هم تفاوتی به وجود نیامد.
همچنین گزینه DISABLE SCRIPT DEBUGING در INTERNET OPTIONS را در پایین‌ترین سطح آن قرار دادم. اما این كار نیز مفید واقع نشد.
پاسخ : این مشكل ممكن است چندین علت داشته باشد.
▪ برنامه NORTON INTERNET SECURITY ۲۰۰۰ گاهی اوقات می‌تواند برخی از درخواست‌های خاص را بلوكه كند كه در نهایت منجر به بروز چنین پیغام خطایی خواهد شد. در این صورت این برنامه را از سیستم بردارید (UNINSTALL). سپس آن را دوباره نصب كنید تا مواردی را كه احتمال دارد به صورت تصادفی تغییر داده‌اید، به حالت اولیه بازگردانده شوند و سپس مجددا آن را از روی سیستم بردارید.
▪ اگر فایل URLMON.DLL بخوبی ثبت نشده باشد با چنین مشكلی روبرو خواهید شد.
برای رفع آن بعد از باز كردن منوی START، گزینه RUN را انتخاب كرده و در كادر مربوطه، عبارت REGSVR ۳۲ URLMON.DLL را تایپ و دكمه OK را دو بار فشار دهید.