شنبه ۲۴ دی ۱۳۸۴

متولدین فروردین (بره): همسر ازتو انتظاركلامی شیرین و حرفی دلنشین دارد بعضی از انتقادها و ایرادها را باید به اوقات دیگری سپرد و در عوض فرصت را برای دوست داشتن غنیمت شمرد. متولدین …

متولدین فروردین (بره):
همسر ازتو انتظاركلامی شیرین و حرفی دلنشین دارد بعضی از انتقادها و ایرادها را باید به اوقات دیگری سپرد و در عوض فرصت را برای دوست داشتن غنیمت شمرد.

متولدین اردیبهشت (گاو):
انتقادهای دوستان را باید با جان و دل شنید و بیهوده خم بر ابرو نیاورد تو كسی نیستی كه هیچ عیب و نقصی نداشته باشی بنابراین به دوستانی نیاز داری كه دوستان عیب‌های تو را به تو نشان دهند.

متولدین خرداد (دوقلوها):
برای جلب مشاركت دیگران در درجه اول باید به نیازها و تمایلات آنها پی برد و سلیقه هر كدام را شناخت ودر یك برنامه مشترك هر كدام از آنها را به یاری فرا خواند.

متولدین تیر (خرچنگ):
امروز اتفاق غیر منتظره‌ای می‌افتد كه برای تو خارق‌العاده خواهد بود این حادثه میتواند بخشی از نگرانی‌های گذشته را رفع و تو را به مسیر تازه‌ای هدایت كند.

متولدین مرداد (شیر):
اعتراض كردن به هر چیز و هركس اطرافیان را نگران و دوستان را از تو فراری میدهد باید در مورد این اعتراضها بیشتر اندیشید و ملاحظه شرایط هر كس را كرد.

متولدین شهریور (سنبله):
هر چند تو آدم با ثباتی نیستی وهر روز ساز تازه‌ای میزنی اما در عوض همسر تو از ثبات و استحكام خوبی برخوردار بوده و میتواند این نقص را جبران كند به هر حال باید یكی مكمل دیگری باشد.

متولدین مهر (ترازو):
امروز پیشنهاد خوبی میرسد كه میتوان در مورد آن تصمیم مقتضی را گرفت تو در آرزوی چیزی هستی كه به این سادگی به دست نخواهد آمد باید برای كسب آن زحمت زیادی كشید و بسیار حوصله داشت.

متولدین آبان (عقرب):
پیروزی دور از دسترس تو نیست بنابراین نباید نومید بود و به زمین و زمان كفر گفت اگر از تمام امكانات و توانایی خود بهره برداری كنی حتما موفق خواهی شد.

متولدین آذر (کمان):
وضعیت زائل تو درحال بهبودی است این عارضه بیماری بزودی از بین خواهد رفت كمی مراقبت و تحمل تو را برای همیشه بیمه خواهد كرد روحیه خود را تقویت كن.

متولدین دی (بز):
باید زندگی اجتماعی خود را به گونه‌ای تنظیم كنی كه به زندگی شخصی و فردی تو آسیبی نرساند به هر حال موفقیت تو در گرو ایجاد تعادل بین این دو كانون است نه قربانی كردن یكی به نفع دیگری.

متولدین بهمن (ظرف آب):
تنها با زور نمیتوان این مشكل را حل و فصل كرد سرو صدا و آشوب یا آشفتگی هم كار ساز نمیتواند بود تنها فكری روشن و تدبیری كار آمد می‌خواهد كه به وسیله ی آن بتوان این مشكل را از سر راه برداشت.

متولدین اسفند (ماهی):
مراقب باش كه بعضی بی باكی‌ها و جسارتهای كودكانه میتواند تو را آسیب‌پذیر كند سعی كن از این مسائل فاصله گرفته و در پرتو یك برنامه‌ریزی درست موفقیت را برای خود تضمین كنی.