جمعه ۲۳ دی ۱۳۸۴

متولدین فروردین (بره): دركارها باید پشتكار و سر سختی داشت و فقط به منافع زود گذر نباید اندیشید چوه ممكن است محصول خود را نه امروز یا فردا ویا سالهای دیگر بر داشت كنی. متولدین اردیبهشت …

متولدین فروردین (بره):
دركارها باید پشتكار و سر سختی داشت و فقط به منافع زود گذر نباید اندیشید چوه ممكن است محصول خود را نه امروز یا فردا ویا سالهای دیگر بر داشت كنی.

متولدین اردیبهشت (گاو):
اگر وضعیت شغلی و كاری رو به بهبود رود بقیه مسائل نیز خود به خود درست خواهد شد فقر ریشه تمام مشاجرات بدبختیهاست باید كاری كرد كه این افریت بدبختی از زندگی ما رخت بربندد.

متولدین خرداد (دوقلوها):
اعتمادی كه به یكی از دوستان داشتی چندان دقیق ودرست نبوده است این درس عبرتی خواهد بود تا بدانی برای اعتماد كردن باید از شناختی درست و كامل برخوردار بود نگران نباش خطری تو را تهدید نمیكند.

متولدین تیر (خرچنگ):
به تو مسئولیت‌های مهم و سرنوشت سازی سپرده شده است اگر از تمام توان و هشیاری خود استفاده كنی میتوانی مسؤلیتها را به خوبی انجام داده و خود و دیگران را شادمان سازی.

متولدین مرداد (شیر):
آرزو میکنی ای کاش چه چیزهای مهمی داشتی یا ای کاش تو هم مثل دیگران از چه امتیازاتی برخوردار بودی این نگرش درستی نیست زیرا استعدادها و امکانات خود را دست کم خواهی گرفت.

متولدین شهریور (سنبله):
این همه بحث و جدل بر سر موضوعات حاشیه‌ای فقط تو را خسته و فرسوده میکند تو را برای این نساخته‌اند که دیگران را قانع و یا به راهی راست هدایت کنی تو سعی کن با موفقیت‌های عملی خود برای دیگران الگو باشی.

متولدین مهر (ترازو):
این کارهای عقب مانده ذهن و روح تو را آزار میدهد و آشفته می‌سازد باید هر چه زودتر تکلیف خود را با آنها روشن کنی بعضی کارها را باید به دریا انداخت و برنامه‌های بهتری را شروع کرد.

متولدین آبان (عقرب):
بزودی موفقیت‌های چشمگیر و درخشانی بدست خواهی آورد بجای نگاه کردن به پشت سر همواره بکوش تا به آینده‌های دور نظر داشته باشی مسائلی را که رقیبان بیان میکنند باید به کلی نشنیده گرفت.

متولدین آذر (کمان):
همسر میتواند در بسیاری از مواقع کمک و پشتیبان تو باشد به شرطی که ازآن تفکرات قدرتمندانه سنتی خود دست برداری در روابط اجتماعی باید انعطاف داشت تا در هر حادثه‌ای نشکند

متولدین دی (بز):
باید روابط خانواده را هر روز بیشتر از پیش گرم نگهداشت خانواده مهمترین تكیه گاه در این شرایط بوده و بنابراین آتش عشق را باید همواره در آن فروزان داشت.

متولدین بهمن (ظرف آب):
كمكی را كه به یكی از دوستان كرده بودی امروز نتیجه اش آشكار میشود حسن رفتار تو همچنان زبانزد دیگران خواهد بود خوبی و محبت را همچنان سرلوحه كار خود قرار بده.

متولدین اسفند (ماهی):
اگر بیاموزی كه چگونه باید دل رفیق دوست و یا همسر خود را بدست آوری بقیه مشكلات به مرورحل خواهد شد عشق قدرتی لایزال و بی انتها دارد و با كمك آن میتوان بسیاری از درهای بسته را باز كرد.