سه‌شنبه ۲۰ دی۱۳۸۴

متولدین فروردین (بره): باید مسائلی را كه بدان می‌اندیشی با دوستان و یاران خویش در میان بگذاری مشورت كردن با دیگران یعنی شریك كردن دیگران در كار و بهره بردن از تجارب و اندیشه‌های …

متولدین فروردین (بره):
باید مسائلی را كه بدان می‌اندیشی با دوستان و یاران خویش در میان بگذاری مشورت كردن با دیگران یعنی شریك كردن دیگران در كار و بهره بردن از تجارب و اندیشه‌های آنان.

متولدین اردیبهشت (گاو):
یك اتفاقی می‌افتد كه موجب میشود تا در پرتو آن بتوانی یك موفقیت مهم را بدست بیاوری مدتها بود كه فكر تو را این موضوع مشغول كرده بود اما گذر زمان آن را به مرور حل خواهد كرد.

متولدین خرداد (دوقلوها):
برای بدست آوردن آن چیزی كه در فكر آن هستی باید بسیار كوشید زیرا در این موانع متعددی وجود دارد اما سرانجام درخشان و موفقیت آمیزی خواهد داشت.

متولدین تیر (خرچنگ):
از فرصتهای پیش آمده باید نهایت استفاده را كرد زیرا ممكن است كه به زودی این فرصتها از بین رفته وآنگاه دیگر پشیمانی سودی نخواهد داشت.

متولدین مرداد (شیر):
رفتارهای تو موجب آزار و اذیت دیگران به خصوص دوستان نزدیك شده است باید در مورد این رفتارها تجدید نظر كرد و به اشتباهات خود اعتراف كرد.

متولدین شهریور (سنبله):
باید همچنان به كارها ادامه داد و از وجود مشكلات و موانع گلایه ای نداشت هیچ كاری نیست كه بدون مانع و مشكل باشد پس خود را برای مقابله با این موانع آماده كن.

متولدین مهر (ترازو):
عواطف و احساسات تو بخاطر موضوعی جریحه دار شده است این مساله ای گذرا خواهد بود نباید به بعضی از مسائل جزئی و فرعی بیش از اندازه اهمیت داد.

متولدین آبان (عقرب):
كمكی را كه به یكی از دوستان كرده بودی امروز نتیجه‌اش آشكار میشود حسن رفتار تو همچنان زبانزد دیگران خواهد بود خوبی و محبت را همچنان سرلوحه كار خود قرار بده.

متولدین آذر (کمان):
باید روابط خانواده را هر روز بیشتر از پیش گرم نگهداشت خانواده مهمترین تكیه گاه در این شرایط بوده و بنابراین آتش عشق را باید همواره در آن فروزان داشت.

متولدین دی (بز):
تو باید ببینی چه كاری دقیقا در جهت اهداف تو و به نفع توست ممكن است در این باره دیگران اعتراضهایی داشته باشند كه مهمترین كار عمل كردن در چهارچوب برنامه های مشخص توست.

متولدین بهمن (ظرف آب):
باید بیشتر به همسر خود نزدیك شده و با او به تفاهم رسید خود خواهی و خودمحوری همیشه بحرانساز بوده و هست باید در برخورد با دیگران به ویژه همسر بسیار انعطاف داشت.

متولدین اسفند (ماهی):
امروز باید بیش از اندازه كار و تلاش كرد تا این برنامه ختم به خیر شود كمك كردن و نیكی كردن در حق دیگران خصلت پسندیده ای است كه هرگز بدون جواب نمی‌ماند.