قاب عكس منحصر به فرد

در مدت كمتر از یك ساعت می توانید برای دیوار اتاقتان یك قاب عكس متفاوت تهیه كنید. با این كار هم به اتاقهایتان رنگ می دهید و هم اینكه یك آلبوم عكس زیبا را روی دیوار اتاقتان خواهید …

در مدت كمتر از یك ساعت می توانید برای دیوار اتاقتان یك قاب عكس متفاوت تهیه كنید. با این كار هم به اتاقهایتان رنگ می دهید و هم اینكه یك آلبوم عكس زیبا را روی دیوار اتاقتان خواهید داشت. برای این كار به چند چیز احتیاج دارید. پارچه ای رنگی اما مربع یا مستطیل. اندازه این پارچه به خودتان و قاب عكسی كه می خواهید بسازید، مربوط می شود. به منگنه احتیاج خواهید داشت. روبان و پونز رنگی هم از دیگر وسایل لازم برای ساخت این وسیله تزئینی برای اتاقتان است. یك یونولیت یا مقوا هم لازم دارید. پارچه را به صورت مربع یا مستطیل به اندازه یونولیت یا مقوایتان ببرید. برای چسباندن پارچه به مقوا باید از منگنه استفاده كنید. از هر طرف پارچه مورد نظر را چند سانتی متر بلندتر از مقوا در نظر بگیرید و اطراف آن را منگنه كنید. هنگامی كه می خواهید منگنه كنید، حواستان باشد پارچه را روی سطح تمیزی قرار دهید.
حالا نوبت به روبانها می رسد. تصمیم بگیرید كه می خواهید مدل روبانهایتان روی پارچه به چه صورتی باشد، در این انتخاب هم آزاد هستید. همانند رنگ روبانها، روبانها را هم همانند پارچه به اطراف مقوایتان منگنه كنید. شكل مورد نظر ما روبانها را به صورت لوزی تنظیم كرده است. مطابق شكلها پونزهای رنگی را در رؤوس ضلع ها قرار دهید. بین چهار ضلعی ها جای مناسبی است برای قرار دادن عكسها. مطابق شكل عكسها را مابین چهارضلعی هایی كه با روبان ایجاد كرده اید، قرار دهید. پونزهایی كه در رؤوس چهارضلعی هایتان قرار داده اید، هم فرم روبانها را ثابت نگه می دارد و هم مانع از افتادن عكسها می شود. حالا نوبت نصب تابلو به دیوار است. برای این كار هم می توانید از گیره مخصوص كه در پشت قاب عكسها قرار دارد، استفاده كنید و هم می توانید با پونز های رنگی آن را به دیوار بچسبانید. با انجام این مرحله، قاب عكس متفاوت و منحصر به فرد شما برای اتاقتان آماده شده. سعی كنید در انتخاب رنگها برای پارچه و روبان از رنگهای روشن مثل صورتی، زرد و یا آبی آسمانی استفاده كنید. این كار باعث می شود رنگ به اتاقتان بازگردد و اتاقتان دلبازتر جلوه كند.