فال روز شنبه ۲ آذر ۱۳۹۸

امسال سال درخشش ایده ها و توانایی های شماست. ممکن است که 3 ماه آتی کمی برایتان خسته کننده باشد اما خیلی زود هیجان تازه ای در زندگی تان ایجاد خواهد شد که انگیزه تازه ای به شما می دهد.

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال درخشش ایده ها و توانایی های شماست. ممکن است که 3 ماه آتی کمی برایتان خسته کننده باشد اما خیلی زود هیجان تازه ای در زندگی تان ایجاد خواهد شد که انگیزه تازه ای به شما می دهد. اگر چه گاهی سخت است اما بهتر است که در مورد تمام مسایل زندگی تان خوش بین باشید.

ماههای اول سال جدید ماههای شلوغی برایتان خواهند بود. باید به مکان های جدید بروید و کارهای تازه ای را آغاز کنید که سخت است اما نتیجه فوق العاده ای را برایتان به همراه خواهد داشت. روابط عاطفی شما در اواخر سال وارد مرحله جدیدی خواهد شد که لبخند را بر لبان تان نقش می بندد. اگرچه ممکن است تغییراتی در زندگی تان ایجاد شود که خیلی به آن تمایل نداشته باشید اما خیلی زود متوجه می شوید که به نفع تان خواهد بود. از سالی پر از موفقیت، سود مالی و سفر نهایت لذت را ببرید.
● متولد فروردین (بره):
پولی که می خواستید، بالاخره بعد از مدت ها به دست تان می رسد و شما می توانید ایده ای که در سر داشتید را با آن به نتیجه برسانید. این اتفاق شما را تشویق کرده و به شما انرژی زیادی می دهد. بهتر است که این انرژی تان را حفظ کنید و باقی مسیر را نیز با خوش بینی ادامه دهید. امروز زمان آن است که به شریک زندگی تان توجه ویژه ای داشته باشید. شما حرف های زیادی برای زدن به او دارید، بنابراین درنگ نکنید و در اولین فرصت آن را به زبان آورید. صداقت کلید موفقیت شما در این راه است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
در مورد یک فردی که قرار است یا در محیط کار با او شریک شوید یا در رابطه عاطفی تان، شک دارید اما او با انرژی که امروز به شما می دهد تمام تردید های شما را از بین می برد. از این رو تمام مشکلات و مخالفت هایی که داشتید از بین می رود و می توانید در نهایت تصمیم درست را بگیرید. اگر چه امروز حس رمانتیک بودن شما کاهش یافته اما این دلیل نمی شود که صحبت کردن با شریک زندگی تان را به تعویق بیاندازید. شما ایده های خوبی در سر دارید که بهتر است همین امروز آنها را به زبان آورید چون فردا ممکن است دیر شود.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
در مورد شرایط مالی آینده تان مطمئن نیستید و همین موضوع شما را کمی نگران کرده است. امروز فردی آنچه شما بدان نیاز دارید را برایتان فراهم می کند و تمام دلهره های شما را از بین می برد. زمان آن است که به سلامت جسم تان اهمیت بیشتری دهید. یوگا، مصرف ویتامین و مواد ارگانیک از چیزهایی ست که باید در برنامه تان جای دهید تا حالتان را بهتر کند. فرصت خوبی است تا در گروه های اجتماعی بیشتر حاضر شوید و ارتباطات تان را بیشتر کنید. آنوقت خواهید دید که زندگی شما چه تغییراتی خواهد کرد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
این روزها مدام رویاپردازی می کنید. همین به شما انگیزه داده تا برای به دست آوردن آنچه می خواهید، تلاش کنید. هر قدمی که امروز بردارید، موفقیت شما را در آینده ای نزدیک تضمین خواهد کرد. بنابراین برای شروع کارهای جدید درنگ نکنید. اگر چه امروز تصمیم گیری در مورد قلب تان کار ساده ای نیست اما بهتر است که تمرکزتان را به دست آورید و این کار را نهایی کنید. اگر با مخالفتی از شریک زندگی تان مواجه شدید، بهتر است که به جای متوقف کردن او، به حرف هایش با دقت گوش دهید.
● متولدین مرداد (شیر):
شما در مرحله ای هستید که تصمیم گیری برایتان سخت شده، بنابراین بهتر است که کمی دست نگه دارید. به جای در خانه ماندن به بیرون از خانه بروید و تغییراتی را در ظاهرتان ایجاد کنید. تغییر مدل مو یا خرید یک لباس نو می تواند حال شما را دگرگون کند. مدتی است که از دوستان تان دور مانده اید. بد نیست که دست آنها را بگیرید و از یک نمایشگاه یا هر آنچه بدان علاقه دارید، دیدن کنید. اگرچه در حال حاضر کنترلی روی مسایل مالی تان ندارید اما خیلی زود همه چیز به شرایط عادی خود برخواهد گشت.
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز سرتان به شدت شلوغ است. در مورد کاری که در حال انجام آن هستید ایمیل و تلفن های زیادی دریافت می کنید که باید به تمام آنها پاسخ دهید. با وجود تمام این مشغله ها انگیزه لازم را برای انجام کارهایتان دارید. سعی کنید که ارتباطات تان را همچنان حفظ کنید تا ایده و فرصت های تازه ای برایتان فراهم شود. اگر مجرد هستید و به دنیال نیمه گمشده تان می گردید، در خانه نمانید. دعوت های دوستان تان را پاسخ دهید و در فعالیت های اجتماعی شرکت کنید تا معجزه آن را ببینید.
● متولدین مهر (ترازو):
اگر به فکر این هستید که کارتان را به خانه منتقل کنید، امروز زمان خوبی برای عملی کردن این ایده است. هر قدمی امروز در مورد مسایل مالی بردارید، با موفقیت پیش خواهد رفت. همه نشانه ها حاکی از آن است که شما بالاخره نتیجه سخت کوشی هایتان را به دست می آورید و نفسی از راحتی می کشید. یکی از آشناهای قدیمی تان با شما تماس می گیرد و پیشنهادی به شما می کند که بهتر است آن را پشت گوش نیندازید.
● متولدین آبان (عقرب):
اگر چه دوست دارید که کل امروز را در تنهایی تان بگذرانید اما زمان خوبی برای این کار نیست. شما هدف های زیادی در سر دارید که باید به آنها اهمیت دهید. همین ایده ها هستند که آینده تان را می سازند، بنابراین همین امروز برای عملی کردن آنها دست به کار شوید. امروز به جای این که سعی کنید روی دیگران تاثیر بگذارید، به دیگران اجازه دهید که حرف بزنند و خودی نشان دهند. این بار شمایید که باید تحت تاثیر آنها قرار گیرید.
● متولدین آذر (کمان):
یکی از توانایی های شما که مدت ها گوشه ای خاک می خورد، امروز منبع درآمدی برایتان می شود. سعی کنید از این فرصت استفاده کنید. نتیجه ای که خواهید گرفت نه تنها درآمد بیشتر، بلکه اعتماد به نفس بالاتری نیز خواهد بود. ممکن است اتفاقاتی برایتان افتد که از نظرتان عجیب باشد. به جای شانه خالی کردن سعی کنید که خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را به هر جا که دوست دارید، ببرد.
● متولدین دی (بز):
امروز خبری می شنوید که مسیر تازه ای را در زندگی تان باز و فرصت های خوبی را در زندگی شغلی تان ایجاد می کند. بالاخره می توانید عضو گروهی که بدان علاقه داشتید، بشوید و در مسیری که آرزویتان بوده قدم بردارید. همین به شما انگیزه لازم را برای ادامه مسیر می دهد. شما به اتفاقاتی که در گذشته در رابطه عاطفی تان افتاده فکر می کنید و همین موضوع شما را از برقراری ارتباط با دیگران باز می دارد.بهتر است که همین امروز گذشته را رها کنید و به خود و دیگران فرصت های تازه ای دهید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
امروز قدرت آن را پیدا می کنید تا سختی هایی که در چند روز گذشته برایتان افتاده را حل و فصل کنید. نه تنها انگیزه لازم بلکه انرژی فیزیکی خوبی هم برای این کار دارید، بنابراین تارسیدن به هدف تان دست از تلاش برندارید. اگر به فکر شروع کار یا پروژه جدیدی هستید، امروز زمان خوبی ست زیرا هیچ مانعی نمی تواند بر سر راهتان قرار گیرد. شما نسبت به شریک زندگی تان کمی گارد دارید اما بدانید که با این وضع نمی توانید رابطه نزدیک تر و عاشقانه تری را با او تجربه کنید.
● متولدین اسفند (ماهی):
ارتباطات شما در این شرایط به کمک تان می آید تا بتوانید در مسیری که قدم گذاشته اید، پیشرفت کنید. اگر چه ممکن است احساسات قبلی به سراغ تان آید اما نگذارید که مانع راهتان شود. به زودی از محدودیت هایی که در آن گیر افتاده بودید رهایی می یابید. از انرژی که امروز در فضا پراکنده است استفاده کنید و به سراغ عشق زندگی تان بروید. حرف های امروز شما می تواند روی شریک زندگی تان به خوبی اثر کند.