تبدیل آی فون به دوربین عکاسی DSLR/نگهدارنده گوشی Pictar One

یکی از گجت هایی که در بازار موبایل و گوشی های همراه خواهان زیادی دارد نگهدارنده گوشی Pictar One نام دارد که باعث شده است بتوان از گوشی همراه به عنوان دوربینی با قابلیت های بالا استفاده کرد. در ادامه بیشتر بخوانید:

شرکت های سازنده گوشی های هوشمند با معرفی هر محصول جدید، دوربین موبایل با کیفیت تری نیز ارائه می کنند که باعث شده است تا گوشی های هوشمند
شرکت های سازنده گوشی های هوشمند با معرفی هر محصول جدید، دوربین موبایل با کیفیت تری نیز ارائه می کنند که باعث شده است تا گوشی های هوشمند به یکی از اصلی ترین ابزارهای عکاسی حرفه ای تبدیل و جایگزین دوربین های سنتی DSLR شود. شرکتMiggo محصول جدیدی برای آی فون معرفی کرده که نگهدارنده گوشی Pictar One نام دارد و به کاربر این امکان را می دهد تا آی فون خود را مانند یک دوربین عکاسی سنتی استفاده کند. این وسیله، وزنی سبک و کاربردی ساده دارد و به علاوه قادر است لرزش دست را هنگام عکاسی خنثی کند تا تصاویر با کیفیت تری ثبت شود. برنامه Pretty Slick نیز مخصوص استفاده از Pictar One طراحی و عرضه می شود. Pictar One شاید نتواند عملا جایگزین یک دوربین حرفه ای DSLR شود اما عکاسی با آی فون را تا حد زیادی آسان تر می کند. به علاوه این وسیله، دسترسی به حالت های تصویربرداری را آسان تر کرده و کاربر می تواند بدون مراجعه به منوی گوشی، به قابلیت های زوم و دیگر تنظیمات عکاسی دسترسی داشته باشد.