ایده‌های خلاقانه برای کادو کردن

وقت‌هایی هست که با عجله می‌خواهید خانه یکی از دوستان بروید و هدیه او را نیز خریداری کرده‌اید، اما متاسفانه کاغذ یا ساک کادو در خانه ندارید.

وقت‌هایی هست که با عجله می‌خواهید خانه یکی از دوستان بروید و هدیه او را نیز خریداری کرده‌اید، اما متاسفانه کاغذ یا ساک کادو در خانه ندارید. برای اینکه هدیه را بدون هیچ تزئینی به دست‌ نگیرید و به خانه مقصد بروید، از همان وسایل ساده‌ای که در خانه هست، استفاده کنید. در این مطلب ایده‌های ساده اما جالب و خلاقانه‌ای برایتان نوشته‌ایم که برای مواقع ضروری کاملا کاربردی هستند.

۱. اگر هدیه شما بطری یا چیزی شبیه بطری است را فقط در ساک کادو می‌توانید بگذارید. اما ما ایده دیگری داریم. یک تکه پارچه زیبا انتخاب کنید. بطری رادر میان آن، ایستاده قرار دهید. سپس پارچه را بالا بیاورید. در قسمت بالا، با روبان آن را در جای خود محکم کنید.

۲. وسایلی که اشکال مشخص ندارند و کج‌وکوله هستند را در سلفون نیز می‌توانید بپیچید. خلاق باشید، ذهنتان را از عناصر و روش‌های همیشگی دور کنید. به وسایل متفاوت، رنگی، فلزی و ... فکر کنید. به‌طور مثال، سلفون را با دستمال‌ کاغذی‌های رنگی و زیبا می‌توانید جفت و به عنوان کاغذ کادو استفاده کنید.

نکته: در این‌ روش خوب است پیش از بستن با روبان، آن را با نوار لاستیکی در جای خود محکم کنید.

۳. اگر هدیه شما چیزی همانند نمک‌پاش و فلفل‌پاش‌های آشپزخانه است، خیلی جالب است که آن را درون دستگیره‌های رنگی و زیبای فر بگذارید.

۴. اگر خیلی به بقچه کردن و پیچیدن کادوها علاقه دارید، بهتر است از پارچه‌های گل‌دار برای این امر استفاده کنید. در انتها با یک روبان زیبا یا نخ کنفی بپیچید. برای برچسب هم می‌توانید از کاغذهای رنگی و گلاسه مجله‌ها استفاده کنید تا کاملا کلاژ و هنر دست شما بودنِ آن دیده شود.

۵. کادوی خود را می‌توانید با نوارچسب‌های رنگی، طرح‌دار و متنوعی که در بازار موجود هستند، تزئین کنید.

۶. اگر روبان در خانه ندارید، پارچه‌های توری نازک همان کار را می‌توانند برای شما انجام دهند. آنها را به عرض کم برش دهید و به شکل پاپیون درست کنید. سپس آن را روی جعبه کادوی خود بچسبانید. این ایده، کادوی شما را کاملا متفاوت و مجزا می‌کند.