۶ پیشنهاد در ساخت محتوای ویدیویی!

نشان دادن محصول بسیار موثرتر از صحبت کردن درباره آن محصول و ویژگی هایش و قابلیت هایی که دارد خواهد بود.

۱- محتوای ویدیویی که یک سرویس یا محصول را نشان می دهد: نشان دادن محصول بسیار موثرتر از صحبت کردن درباره آن محصول و ویژگی هایش و قابلیت هایی که دارد خواهد بود. از یاد نبرید این یک ویدیو است نه صفحه بلاگ شما و نه یک ایمیل تبلیغاتی و یا تماس تلفنی، بنابراین از امتیازاتی که در بازاریابی ویدیویی در اختیار دارید بهترین استفاده را بکنید.

۲- محتوای ویدیویی که بصورت بخش بندی شده ارائه می شود :معرفی محصولات و خدمات خود را به بخش های کوچک و ساده تر تقسیم کنید. با کمک گرفتن از متن ها، دیالوگ ها، صداها و تصاویر در کنار یکدیگر، قسمت ها و آیتم های محصول خود را به شکل ساده تر برای مخاطب تان بیان کنید.

۳- استفاده از مطالب خنده دار، جالب و منحصر به فرد در محتوای ویدیویی: هیچ کس وقت خود را نمی گذارد تا به تماشای یک ویدیوی خسته کننده بنشیند. اگر شما بتوانید لبخند را بر لب مخاطب خود بنشانید و او از دیدن ویدیوی شما لذت ببرد این شانس را دارید که تا پایان ویدیو او را در کنار خود داشته باشید. حتی این شانس را خواهید داشت که او از طریق به اشتراک گذاری ویدیو برای دوستان خود، آن ها را هم به لیست مخاطبین شما اضافه نماید.

۴- محتوای ویدیویی حاوی یک داستان خبری: اخبار و اطلاعاتی را به ویدیوی خود اضافه کنید که به نوعی به شرکت شما مربوط باشد. اخبار، داده ها، آمار و یا مطالعات موردی که به نام شرکت شما اعتبار و اقتدار می بخشند را در ویدیوی خود بگنجانید.

۵- محتوای ویدیویی که شامل اطلاعات باشد: محتوای ویدیویی شما حداقل باید یک نکته یا یک واقعیت جدید را به مخاطب تان بدهد، به عبارت دیگر در ویدیوی تان انتقال اطلاعاتی زیادی داشته باشید. اگر ویدیوی شما حاوی مطالبی باشد که حتی یک موضوع جدید برای بیننده ارائه ندهد که برایش تازگی داشته باشد از دید آن ها اینگونه به نظر می رسد که وقت خود را تلف کرده اند.

۶- محتوای ویدیویی که رویدادهای زنده را پوشش می دهد: رویدادهای مرتبط با فعالیت شما در ویدیوی تان نظر بینندگان را به خود جلب می کند.

این ۶ مورد را در کمپین ویدیو مارکتینگ خود رعایت کنید تا به تاثیرگذاری بالاتری برسید.

پویا روحی: مشاور تبلیغات مدرن