۴ مهارت مهم عاشقی که هر دختر و پسری باید بداند

اگر می خواهید با همسر آینده تان یک زندگی عاشقانه داشته باشید باید با مهارت های عاشقی آشنا شوید. این مهارت های عاشقی را هر دختر و پسری باید بداند.

هر دختر و پسری قبل از ازدواج دوست دارد که زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشته باشد. البته زوج های جوان هم تمام تلاش شان را برای داشتن زندگی عاشقانه انجام می دهند اما بعضی از رفتارهای شان باعث می شود که به نتیجه مطلوب نرسند.

یکی از پیش نیازهای مهم برای داشتن زندگی عاشقانه، دانستن نشانه های واقعی عشق است. اگر افراد درک درستی از نشانه های عشق داشته باشند و همچنین بتوانند از نشانه های غیرکلامی ابراز عشق هم استفاده کنند، شانس بیشتری نسبت به بقیه افراد برای درک احساس عاشقی خواهند داشت. اگر می خواهید نشانه های یک عشق واقعی را بشناسید، این موارد را بخوانید و به خاطر بسپارید.


توجه و علاقه

کسی که توجه خالص خود را نثار ما می کند به طور قطع محافظ همیشگی مان خواهد بود. چیزی که واقعاً به صورت یک خصوصیت بارز نمود می کند، عمل به گفته هایش است. در صورتی که برنامه هایش تغییر کند، باید حتما شما را در جریان قرار دهد. اگر قرار باشد که ساعت ۸ شما را برای صرف شام ملاقات کند، اما کارهای اداری باعث شود که ۲۰ دقیقه تاخیر داشته باشد، باید به شما زنگ بزند و اطلاع دهد. او باید شما را در برنامه هایش دخیل کند و برای حضور شما در زندگی اش احترام قایل باشد.



عضویت در گروه

یکی از نشانه های وجود سازش میان شما و همسر آینده تان این است که او شما را از هر نظر پذیرفته باشد و در تمام جمع های خود راه دهد. در زمانی که خانواده، دوستان و همکارانش را ملاقات می کنید، ببینید که چگونه می توانید خود را با آنها سازگار سازید؛ آیا احساس می کنید که می توانید جزئی از گروه او باشید؟ اگر این چنین نباشد ارتباط شما به بن بست خواهد رسید. او هر چقدر هم تلاش کند، باز هم فشاری که از خارج بر او وارد می شود، باعث ایجاد جدایی میان شما دو نفر خواهد شد.



ارتباط متعارف خانوادگی

ارتباطی که میان هر یک از اعضای خانواده آقا وجود دارد، گویای مطالب بسیار زیادی در مورد اوست. رابطه او با مادرش چگونه است؟ با پدر؟ و با خواهرها و برادرهایش چطور؟ به طور کلی رفتار او با افراد دیگر به چه شکل است؟ اگر در همان ابتدای کار نمی توانید یک مرتبه مادرش را ملاقات کنید، فقط کافی است دقت کنید که او در مورد مادرش به شما چه می گوید. داشتن عشق حقیقی ،رابطه های عاطفی و مناسب با فامیل، همیشه به عنوان یک امتیاز مثبت محسوب می شود. این امر نشان می دهد که او برای اطرافیانش ارزش قائل است و با شما هم به خوبی رفتار خواهد کرد.


اشتیاق به آینده

مهم نیست الان کجا هستید، مهم این است که به کجا می روید. مثلا اگر همسر آینده تان در حال حاضر از نظر مالی وضعیت مناسبی نداشته باشد، (ممکن است دانشجو باشد و یا تازه شغلش را شروع کرده باشد) اما به آینده خود خیلی خوش بین بوده و با علاقه وافر به آن نگاه کند، نباید او را به خاطر مسئله بی پولی کنار بگذارید، چراکه آینده روشنی در انتظار اوست. برخورداری از چنین حس انگیزه و علاقه ای به اندازه طلا گرانبهاست. نکته مهم این است که او اشتیاق ساختن آینده را داشته باشد و در حال حاضر بتواند مقدمات اولیه زندگی مشترک را حتی در سطحی ابتدایی (مثل یک خانه کوچک اجاره ای و شغلی که درآمدش کفاف دو نفر را بدهد) فراهم کند.مطمئن باشید او عاشق واقعی شماست.