اهمیت برندینگ کسب و کارهای کوچک چقدر است؟

برند شما چیزی است که شما را از رقبایتان در ذهن مشتریان جدا می کند.

برند شما چیزی است که شما را از رقبایتان در ذهن مشتریان جدا می کند. تشخیص برند در امنیت کسب و کار شما اهمیت حیاتی دارد .خریدار نمی تواند محصول شما را بخرد اگر نتواند نام شما را بیاد بیاورد یا بیاد بیاورد که چگونه شما را پیدا کرده است . بهترین شرکت ها، کسانی که برند هایشان برای بخاطر آوردن بسیار آسان است به خاطر داشته باشید و فورا تشخیص شان داد . اگر شما تاکنون در مورد نام تجاری کسب و کار کوچکتان فکر نکرده اید ، در اینجا چند راهنمایی که می تواند به شما در تمرکز استراتژی بازاریابی شما کمک کند:
۱- یک نام مربوط و معنی دار را انتخاب کنید.
خودتان را بیش از حد گرفتار تلاش برای یافتن یک نام جذاب برای یک برندتان نکنید ، به جای آن بر روی یک نام تمرکز کنید که به آسانی بخاطر آورده می شود، ایده ها از اینکه شما نوع خدمت یا محصولی ارایه می دهد ناشی می شود .و نخواهید که مشتری به شما منتقل کند چون او نمی داند شرکت شما چه خدمت یا محصولی ارائه می دهد که او نیاز دارد

۲- لوگوی قوی ایجاد کنید و از آن استفاده کنید. تصویر ارزش هزار کلمه است، و تاثیر بصری از لوگوی شما راه طولانی دارد تا برندتان شناسایی و تشخیص داده شود . اگر یک خریدار بالقوه قادر به تشخیص برند شما در یک نگاه باشد، احتمال بیشتری برای یادآوری و توجه کردن به آن وجود دارد . لوگوی شما در تمام ارتباطات وجود دارد .
۳- پاسخ به بازخورد.
توجه دقیق به هر انتقادات و پیشنهادات شما در مورد نام تجاری شما، شعار، آرم و یا کمپین بازاریابی که دریافت خواهید کرد. اگر چیزی کار نمی کند، سعی کنید تا کشف کنیدکه چرا اینگونه است و تغییرات لازم را اجرا می کنند. اگر چیزی در حال کار است، سعی کنید تجزیه و تحلیل که چطوری می توانید آن را بهتر بسازید .
۴- سازگار باشد
.لوگوی شرکت، شعار و یا حتی صدا به خودی خود یک برند نیست ، بلکه تمام اجزا باید با هم کار کنند برای ایجاد برند منحصر به فرد. اگر چه شما ممکن است تغییرات جزئی به برندتان تا شما بهترین عمل می کنید ، شما همیشه باید در تلاش برای ارائه یک جبهه متحد به مشتریان خود باشد .
با حفظ پیام و ارائه مستمر خود را، شما می توانید نشان می دهد که برند شما قابل اعتماد و اطمینان است.

خدایار عبداللهی
کارشناس ارشد بازاریابی