آشنایی با گلکسی استار ۲ پلاس

از سری گلکسی استار شرکت سامسونگ محصول دیگری به زودی وارد بازار می شود که قیمتی حدود ۹۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است.

از سری گلکسی استار شرکت سامسونگ محصول دیگری به زودی وارد بازار می شود که قیمتی حدود ۹۰ یورو برای آن در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند اندرویدی در نسل سوم شبکه های همراه کار می کند و به اندروید ۴.۴.۲ نسخه کیت کت مجهز است.

گلکسی استار ۲ پلاس به صفحه نمایشTFT ۴.۳ اینچی با قدرت تفکیک ۴۸۰ در ۸۰۰ پیکسل مجهز است که به این ترتیب فشردگی تصویر آن معادل ۲۱۷ پیکسل بر هر اینچ می شود. این محصول سامسونگ دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM است و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD تا حد اکثر ۳۲ گیگابایت در جدول مشخصات آن آمده است. ابزارهای ارتباطی آن نیز شامل شبکه ارتباط بی سیم، نسخه چهارم بلوتوث و درگاه میکرو USB است.

دوربین اصلی این گوشی از نوع ۳.۱۵ مگاپیکسلی با فلاش LED است که می تواند عکس هایی با قدرت تفکیک ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل را ثبت کند. این گوشی فاقد دوربین دوم است.از دیگر امکانات گلکسی استار ۲ پلاس، می توان به پردازنده ۱.۲ گیگاهرتز، رادیو FM ، سامانه موقعیت یاب GPS و GLONASS و باتری لیتیومی ۱۸۰۰ میلی آمپری اشاره کرد.