ساخت گل های زیبا با کاغذ

اگر علاقه مند به کار هنری و دستی با کاغذ هستید ما به شما یاد می دهیم که چگونه با استفاده از کاغذ های رنگی یک گل کاغذی زیبا بسازید و آن را به دوستان خود هدیه دهید.

آیا عالی نیست که بتوانید در آسایش خانه‌ی خود گل بسازید؟ ما درباره‌ی باغبانی صحبت نمی‌کنیم، منظورمان کارهای دستی است. با این مقاله آموزشی، روشی یاد می‌گیرید که به وسیله آن، تکه‌های معمولی کاغذ را به گل‌های دوست‌داشتنی تبدیل کنید. خانه‌ی خود را با منظره‌ای شیک از گل‌های کاغذی تزیین کنید. در اینجا لیست تجهیزاتی آورده شده که برای این کار به آن نیاز دارید:



• تعداد زیاد کاغذ قرمز مستطیل شکل

• دسته‌ای چوب

• مداد یا خودکار

• قیچی

• نوار چسب

• گلدان



تکنیک این کار تقریباً ساده است. برای آن باید در ابتدا کاغذ را به شکل مستطیل‌های کوچک ببرید، مطابق با اندازه ای که می‌خواهید گل شما باشد. سپس با استفاده از مداد روی تکه کاغذ یک مارپیچ بکشید. هر تکه برابر با یک گل است بنابراین عاقلانه تصمیم بگیرید.




سپس قیچی را برداشته و از بیرون به سمت داخل شروع به برش کنید، مانند چیزی که در تصویر نشان داده شده است.




سپس درحالی‌که آن را در دست خود گرفته‌اید از انگشتان خود کمک بگیرید تا آن را بپیچید، از سمت بیرون شروع کنید.




تازمانی که به انتهای کاغذ برسید کار خود را ادامه دهید. با استفاده از نوارچسب آن را روی چوب‌ها بگذارید. جالب است که چگونه با یک تکه‌ی کاغذ ساده که چند دقیقه قبل داشتید یک پیاز گل پیچیده ایجاد کردید. تا زمانی که به تعداد گل های مورد نیاز خودتان برسید، این مراحل را تکرار کنید. آن‌ها را داخل گلدان گذاشته و مطمئن باشید که هر بار که دوستان شما به خانه شما بیایند، از زیبایی این گل ها به خود خواهید بالید.


wiki.۵۰۴۰.ir